حوادث

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهدیدهای سراسر کشور و تبانی با دشمن گفت: امروز کشور با امنیت ، ثبات و میل اداره می شود و همه ما باید به حفظ و توسعه امنیت ایمن کمک کنیم. این ثبات.

به گزارش سلام آنلاین سردار حسین اشتری امروز در دیدار با مدیران رسانه ها به نقش امنیت در همه جنبه های توسعه پرداخت و گفت: “در سایه امنیت ، توسعه همه جانبه بدون امنیت امکان پذیر است.” توسعه هرگز به دست نخواهد آمد. این امنیت همان چیزی است که ما می خواهیم ، ما مدیون اقدامات زیرکانه مقام معظم رهبری ، خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان غیور اسلامی هستیم. تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و حمایت مردم از نظام و انقلاب.

وی با اشاره به تهدیدات در سراسر کشور و تبانی با دشمن گفت: امروز کشور با امنیت ، ثبات و میل اداره می شود و ما باید این اهمیت را حفظ کنیم ، همه ما باید به حفظ و توسعه امنیت کمک کنیم. این ثبات به گونه ای است که پایدار. ادامه دهید و رشد و تقویت کنید.

اشتری گفت که امروز پلیس خدمات مردم و برای امنیت ، آسایش و حفظ جان ، مال و ناموس مردم تا پایان عمر است. زندگی و جامعه و نهادها ، آن را از مردم جدا می کند و در واقع من معتقدم که کمک و حمایت پلیس به نفع مردم و جامعه است.

وی با اشاره به غنای و گستردگی مأموریت پلیس گفت: ماهیت ماموریت پلیس این است که به جنبه های مختلف زندگی مردم مرتبط نیست و بسته نیست. حمایت از پلیس به معنای افزایش امنیت و آرامش مردم و تقویت نظم و امنیت است زیرا نتایج ماموریت ما تأثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی در توضیح شخصیت پلیس گفت: “امروز پلیس قدرتمند ، مهربان و باهوش است و ما تلاش می کنیم پلیس را برابر انقلاب اسلامی کنیم. رسانه ها همچنین باید با ما همکاری کنند تا تصویری قدرتمند از پلیس منعکس کننده جامعه ایجاد کنند.

وی گفت: “ما خدمت به مردم را افتخار می دانیم.”

سردار اشتری با اشاره به حضور گسترده و م ofثر پلیس در تمام مناطق کشور از مرز تا مرکز گفت: نیروی انتظامی هوشیار بوده و به طور فعال در 8755 کیلومتر از سرزمین و مرزها حضور دارد. … به این خدمات مفتخر است. و در دورترین مناطق کشور ، با وجود حضور یک خانواده کوچک ، احساس امنیت می کند.

وی با اشاره به غنای و وسعت مأموریت ناجا گفت: “در طول ماموریت ، هر نیرویی ممکن است دچار اشتباه یا خطایی شود که نباید منجر به سوء رفتار یا مشکل در انجام ماموریت ناجا شود. کارکنان و جانبازان.

فرمانده پلیس تأیید کرد که ما نه تنها نسبت به کار یا رفتار نادرست برخی از همکاران بی تفاوت بودیم ، بلکه از مردم عذرخواهی کردیم و اقدامات لازم با مجرمان انجام شد و افزود که این امر اجتناب ناپذیر است. و حتی اگر معتقد باشیم که حتی یکی مورد خیلی زیاد است

وی با اشاره به نمونه تلاش های فداکارانه و شجاعت افرادی که پیراهن سبز ناجا در مناطق مختلف کشور بر تن کرده اند ، تصریح کرد: از سوی دیگر ، با پلیس ، ستایش برای کارهای خوب نشان دهنده شجاعت است و تصویر خوبی از قدرتمندان را نشان می دهد. به و پلیس خوب

“طی یک هفته پس از ارسال پیامی به نیروی پلیس ، شاهزاده به دیدار پلیس رفت و تفسیرهای زیبایی برای فرماندهان ، افسران و افسران و کارکنان فعال ارائه می دهد. سربازان و خانواده های آنها تشویق می شوند ، آنها می گویند: “امروز پلیس وجود دارد ، مهربان و مقتدر” و این برای ما افتخار بزرگ و سرمایه ارزشمندی است.

سردار اشتری با اشاره به اقتدار ، سخاوت ، عقلانیت و هوشمندی نیروی انتظامی گفت: نظرسنجی های غیر رسمی و معتبر نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی است و امروزه پلیس یکی از سازمان های برتر در جلب اعتماد عمومی است ، و همه باید تلاش کنند پلیس خوب مردم را تقویت کنند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگار؛ خواسته های صادقانه مردم مقامات هستند ، افرادی که رویدادهای بزرگ را ثبت و تأمل می کنند. این عزیزان مدافعان قابل اعتماد عدالت و پل ارتباطی بین مردم و مقامات و نهادها هستند.

وی با اشاره به نیروی رسانه ای نیروی انتظامی افزود: “همسویی ، همراه با تعامل سازنده با رسانه ها ، یکی از جدی ترین روش های نیروی انتظامی است و پلیس این را در طول سالها ثابت کرده است. در سالهای اخیر ، رویکرد پلیس

وی با قدردانی از تلاش رسانه ها ، این روزنامه نگار را به عنوان شریک و همکار پلیس معرفی کرد و گفت: “تشکر یک کلمه کوچک برای عظمت تلاش روزنامه نگار برای اطلاع رسانی به رسانه ها است. که ما از آنها سپاسگزاریم. “

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری با اهدای لوح تقدیر از اخبار و همکاری رسانه ها از جمله سلام آنلاین تقدیر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا