اجتماعی

فراهم شدن اشتغال بیش از ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار

معاون امور زنان و خانواده گفت: بیش از سه هزار زن سرپرست خانوار زیر نظر زنان کارآفرین مشغول به کار هستند.

انسیه خزعلی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در خصوص موضوعات مطرح شده در اولین جلسه شورای عالی کار در سال 1402 گفت: با محدودیت منابع می توانیم بیش از 3000 زن سرپرست خانوار را زیر نظر کارآفرینان استخدام کنیم.زنان.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از کارهای ایجاد شده برای بانوان در سال گذشته تحت عنوان کسب و کار پایدار خانواده محور داریم.

معاون امور زنان و خانواده معاونت امور زنان و خانواده گفت: با کمک زنان کارآفرین می توانیم جلوی برخی از خطرات زنان سرپرست خانوار را بگیریم. ضمن اینکه با تعهد بانوان کارآفرین صفر تا صد مواد اولیه برای سرپرست خانوار تامین می شود.

خزعلی گفت: در جلسه شورای عالی کار شکایاتی مبنی بر باقی ماندن برخی تعهدات زمین به دلیل عدم تخصیص وام تبصره 18 مطرح شد و بر اساس این جلسه مقرر شد امسال این وام ها ارائه شود.

وی از پیشنهاد معاون رئیس جمهور برای کمک به بهره وری و مشاغل خرد و پاره وقت در شورای عالی کار خبر داد و گفت: این شورا 14 راهکار دارد که می تواند کار سال آینده را تسهیل کند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه در جلسه شورای کار به نکات مثبتی اشاره شد، گفت: زنان خانه دار برای تولید محصولات در مشاغل خانگی مشکل دارند و بازاری وجود ندارد که دلالان با قیمت پایین از او خرید کنند. قیمتی که او می‌خواهد.» در بازار زمین می‌فروشد، باید برای عرضه کالا به‌ویژه برای حمایت از کسب‌وکار فراهم شود. من می خواهم همه بخش ها برای جهاد در عرصه کار تلاش کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا