بین الملل

فراخوان گورباچف ​​برای اعتراض ، جنگ داخلی / دمکراسی آمریکا با ترامپ را به چالش کشید

در این گزارش آمده است: “اقدام دونالد ترامپ با ساختار دموکراتیک ایالات متحده (بخشی) مخالف است و از معترضان مسلح می خواهد که به خیابانها بروند و با رهبران کشورهای مختلف با هدف مختل کردن قرنطینه مخالفت کنند.” فعالیت های اقتصادی در حال انجام است و خطر شیوع کرو ویروس نادیده گرفته نمی شود. گفته می شود اقدامات رئیس جمهور آمریكا ادعا می كند دموكراسی بی سابقه نه تنها در تاریخ ایالات متحده بلکه در تاریخ غرب نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

عدم تنفس مصنوعی در ایالات متحده و هجوم بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب

یک تماس کوتاه برای آرام بخش

روز جمعه ، ترامپ از هواداران نژادپرست خواست تا مینسوتا و میشیگان را آزاد کنند. اندکی پس از آن ، وی توییت کرد: ویرجینیا را آزاد کنید. این سه کشوری است که تحت سلطه دموکرات ها قرار دارد و درخواست ترامپ یک فراخوان عمومی برای آرام سازی و شروع جنگ داخلی در کشوری است که توپ ها نقش اصلی را دارند. رئیس جمهور آمریكا از هواداران خود خواسته است كه در سه ایالت به خیابانها بروند و اعتراض كنند ، زیرا مینسوتا ، میشیگان و ویرجینیا سه ایالت هستند كه می توانند برای او در رقابت ریاست جمهوری دغدغه باشند. علاوه بر این تعداد زیادی از افراد دارای تاج در ایالات متحده از سه ایالت تشکیل می شوند.

ترامپ

رئیس جمهور دونالد ترامپ

این روزنامه عرب زبان نوشت: “خطرات تشویق مردم در خیابان ها فقط به تهدیدات امنیتی و نظم در این ایالت ها و جاهای دیگر محدود نمی شود ، بلکه می تواند منجر به گسترش تاج و ویروس هرج و مرج در سراسر ایالات متحده شود.” برخی ، از جمله حامیان ترامپ ، ممکن است این تظاهرات را به عنوان یک حق مشروعیت دموکراتیک و مشروعیت مندرج در قانون اساسی ایالات متحده تلقی کنند ، اما اقدام تحریک آمیز رئیس جمهور برای گرفتن نژادپرستان به خیابانها به دلایل اقتصادی یک فاجعه است.

در این گزارش آمده است: “هیچ چیز ساده تر از تبدیل تظاهرات مسالمت آمیز به ناآرامی و خشونت آمیز با درگیری های مسلحانه در یک کشور پرجمعیت و نژادپرست نیست که جمعیت آن منتظر انفجار جرقه هستند.” نمونه های مختلفی در تاریخ این کشور وجود دارد که نشان می دهد هنگامی که تنش وجود دارد ، هیچ تضمینی برای تسلط و کنترل آن وجود ندارد ، به ویژه در شرایط فعلی در ایالات متحده (همراه با شیوع تاج).

آمار تلفات در ایالات متحده 40565 نفر گزارش شده است و به طور متوسط ​​روزانه 3000 کشته در ایالات متحده رخ می دهد. در همین حال ، ترامپ به مردم خود قول داده است كه به زودی شمار این كشته ها به 65000 نفر خواهد رسید! در حقیقت ، ترامپ با آتش بازی می کند ، زیرا سیستم پزشکی و کارشناسان دولتی و دانشمندان تأیید می کنند که برای مقابله با شیوع عروق کرونا ویروس باید سیستم قرنطینه ادامه یابد و شرکت ها باید همچنان بسته باشند. رئیس جمهور ایالات متحده کشور خود را به سمت جنگ داخلی سوق می دهد.

دو عامل نافرمانی مدنی در ایالات متحده است

“دو عامل وجود دارد که ساختار دموکراتیک در ایالات متحده را به چالش می کشد ، و اگر آنها تحت کنترل دولت نباشند ، منجر به نافرمانی مدنی می شود. اول ، دولت ترامپ بر ایالات متحده مسلط می شود؛ زبان هر دو آنها به گونه ای است که “یا ما باید در قدرت باشیم ، یا دولت باید بسوزد (در آتش).”

اعتراضات آمریکا

اعتراضات آمریکا علیه سیاست ترامپ

براساس این بررسی ، ترامپ را “گورباچف ​​ایالات متحده” می نامند زیرا گورباچف ​​به دلیل سیاست “باستانی” خود توانست ساختار اتحاد جماهیر شوروی سابق را پاره کند و ترامپ بعید است که همین سیاست را دنبال کند و آمریکا را در جنگ داخلی نادیده بگیرد. باش ترامپ اکنون سیاست خود را بر اساس تقسیمات قومی و تبعیض بین سفید پوستان سرمایه داری راست و بقیه نژاد ، که از نظر عقیدتی در سنگرهای مقابل ترامپ ایستاده اند ، شکل می دهد.

“از دیدگاه ترامپ ، مشاغل ، قدرت مالی و تجارت بر سایر عوامل انسانی و عرضه حاکم است و اگر وزش باد در مقابل جهت حمل و نقل خود فرو رود و نتواند رئیس جمهور دوم ایالات متحده شود ، شکی نیست که کشورش و احتمالاً جهان شوکه خواهد شد ، “در این گزارش آمده است. این منجر به تخریب خواهد شد. به نوعی ، این سناریوی وحشتناک است که می تواند با الحاق نخست وزیر انگلیس و بوریس جانسون و نتانیاهو پیچیده باشد.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا