اجتماعی

فراجناحی بودن را در دستور کار قرار دادم

سلام آنلاین/ کرمان شهردار رفسنجان و جمعی از روسای ادارات شامگاه 30 دی ماه برای بررسی مشکلات کشکویه از منطقه بازدید کردند.

به گزارش سلام آنلاین، علی اکبر پورمحمدی در دیدار با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رئیس شورای اسلامی شهر کشکویه، اظهار کرد: به خانه آنها بروید.

وی گفت: برای تحقق این امر، ایجاد شغل و افزایش درآمد خانواده ها است. از این نظر، روسای کمون، روسای روستاها و شوراها باید بیشتر تلاش کنند.

پورمحمدی خواستار تحرک هر چه بیشتر تعاونی های روستایی کشکویه شد و افزود: الحمدلله از بدو تاسیس این شرکت اقدامات خوبی انجام شده و باید این روند ادامه یابد.

فرماندار رفسنجان در بخشی دیگر از سخنان خود به تاریخ و تاریخ مردم کشکویه اشاره کرد و گفت: بخش های زیادی از جمله مرمت بناهای تاریخی و ایجاد درآمد از آنها وجود دارد که انشاءالله با تلاش و کوشش انجام شود. از تالار پایتخت

وی گفت: ما باید بی رویه با این حزب و آن حزب کار کنیم و من از روز اول این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ام و به بخشداری ها و روستاها نیز توصیه می کنم که به این موضوع توجه کنند.

پورمحمدی همچنین به اعطای وام برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: برای این امر برنامه ریزی شده است و از همه کسانی که می توانند اشتغالزایی کنند استقبال و همراهی می کنیم.
فرماندار رفسنجان امروز نیز با حضور در روستای راویز از مشکلات این روستا از جمله راه و آب سالم بازدید کرد.

به گزارش سلام آنلاین، بازدید از تعاونی دهیاری، نواحی صنعتی و سایر پروژه های روستای شریف آباد از دیگر برنامه های مو موسی در بخش کشکویه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا