عمومی

فاصله گرفتن از مردم سم مهلک برای مدیران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آشنا شوید به گزارش خبرنگار آنلاین سردار غلام عسگر کریمیان عصر پنجشنبه در راهپیمایی وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از شفاف‌سازی‌ها مربوط به اقدامات و سخنان مسئولان است که در آن از مسئولان انتظار می‌رود با مردم ارتباط بهتری برقرار کنند و شایعات و شگردهای دشمن را از بین ببرند.

کریمیان گفت: تشریفات و زندگی تجملاتی مسئولان و اطرافیان باعث افزایش شایعات و طمع دشمن می شود، در حالی که اگر مسئولان در کنار مردم باشند، آحاد جامعه نمی توانند این شایعات را بپذیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با محوریت عمل کنند و تلاش کنند تا در خط مقدم انقلاب اسلامی در مقابل استکبار، جبهه مقتدر وسط میدان قرار گیرند، افزود: نبردهای دشمن در قالب جنگ ترکیبی، سخت، نیمه سخت، نرم پیش رو داریم. و از همه مهمتر جنگ، درک و درک دشمن.

وی گفت: برخی فکر می کنند دوران جنگ به پایان رسیده است. در کردستان، سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور، نیروهای مسلح ما همچنان در حال نبرد با مخالفان و دشمنان داخلی هستند. تلاش برای حفظ و تقویت توان نظامی کشور در حال انجام است.

کریمیان گفت: عملیات روانی دشمن در نیمه سخت جنگ متوقف نشده است و در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) سایر نیروهای اطلاعاتی برای جلوگیری از ناامنی و ناامنی روحی و روانی با دشمن همصدا شده اند. “

وی جنگ نرم را جامع‌تر و پیچیده‌تر از سایر حملات دشمن دانست و برخی از فعالیت‌های نفوذی را برشمرد.

فرمانده سابق تیپ عاشورا گفت: دشمن با سناریوهایی که در سال های 78 و 88 طراحی شد سعی کرد امنیت کشور را به خطر بیندازد اما در همه این حرکت ها ناکام ماند.

کریمیان تاکید کرد: مسئولان باید سعی کنند در این جلسات ارزشمند از فعالیت و تعارف پرهیز کنند و تلاش کنند تا اقدامات و فعالیت ها برای رفع مشکلات مردم به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: همه شهدا بدون هیچ چشمداشت خاصی و صرفا برای حفظ مرز و بوم عازم جبهه حق علیه باطل شدند اما اقدامات حمایتی از این گروه ها یک خانه نشین است. در قالب حمایت از این تیم ها.”

فرمانده سابق تیپ عاشورا افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به ویژه تداوم راه شهدا و ایثارگران نیازمند درک و درایت واقعی هستیم که بتوانیم از هر کلیسایی برای تبیین دستاوردهای اسلام استفاده کنیم. انقلاب اسلامی. “

کریمیان به مدیران تجهیزات اجرایی گفت: مدیران باید زمان خود را به دو قسمت تقسیم کنند تا یک قسمت از وقت خود را صرف کارهای ستادی و بخشی دیگر را به کارهای نوبتی اختصاص دهند.

دکمه بازگشت به بالا