اقتصادی

فاز نخست شبکه هوشمند مدارس افتتاح می‌شود

فاز اول شبکه مدارس هوشمند کشور فردا با دستور رئیس جمهور رسما افتتاح می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، با روی کار آمدن دولت یازدهم تعداد کمی از روستاهای کشور به اینترنت دسترسی داشتند. اما دولت دوازدهم با تأکید بر “عدالت در ارتباطات” به عنوان نمونه ای از “عدالت اجتماعی” گام محکمی در این زمینه برداشته است ، زیرا همه شهرها و روستاها را با بیش از 20 خانواده در سراسر کشور متصل می کند. برای رسانه ملی و تلفن های همراه نسل سوم و چهارم در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین ، برای دستیابی به “عدالت آموزشی” و بهره مندی همه دانش آموزان کشور از آموزش عملی ، 38333 شهرداری و 38،067 مدرسه روستایی در این پوشش مشارکت می کنند. از شبکه مدارس هوشمند کشور.

در همین راستا ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه اعلام کرد که با حضور رئیس جمهور و از طریق کنفرانس ویدئویی ، فاز اول شبکه مدارس هوشمند کشور با اتصال بیش از 76000 مدرسه به طور رسمی آغاز می شود. آیا رسانه ملی

براساس این گزارش ، کلیه مدارس کشور تحت پوشش شبکه هوشمند قرار خواهند گرفت.

به گزارش سلام آنلاین ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال گذشته تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش را برای اتصال تمام مدارس کشور به رسانه ملی و هوشمند سازی آنها اعلام کرد. . با این حال ، شیوع در کشور و حذف استانها و مدارس روستایی از اینترنت ، این مسئله را بیش از پیش روشن کرده است.

آذری جورامی نیز در تاریخ 4 سپتامبر سال جاری است. ارسال شده با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، وظیفه اتصال کلیه مدارس سریع و رایگان کشور در کشور به رسانه ملی به منظور دستیابی به آموزش مجازی به پایان رسیده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا