ورزشی

عکس آن سلاح سرد اشتباه اما اصل قضیه درست بود/ عملکرد نساجی بهتر شده است

اسماعیل اسماعیلی: عکس سلاح سرد اشتباه است، اما اصل قضیه درست است/ روند نساجی بهبود یافته است.

کاپیتان نساجی در مورد قرعه کشی قائمشهری در مسابقات مقدماتی لیگ برتر و شرایط صحبت کرد.

اسماعیل اسماعیلی کاپیتان تیم قمیل قائم شهر در گفتگو با تیم ورزشی سلام آنلاین در خصوص قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام خولا گفت: حریفان مشخص شدند و قرعه کشی در شرایط خوبی قرار گرفت. به تیم فوتبال باختیم و دفعه قبل هر دو میزبان بودند و طبق قرعه کشی این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می شود.

وی درباره شرایط میزبانی نساجی افزود: خوشبختانه از نظر خاک مشکلی نداشتیم و فقط رنگ چمن برگشت چون سیستم گرمایشی تعمیر نشد. با توجه به نزدیک بودن بهار و زمان بازی، چمن برگشته و وضعیت خوبی دارد.

اسماعیلی درباره اولویت اول نساجی بین جام حذفی و لیگ برتر می گوید: در هر صورت ما هر دو بازی را داریم اما شاید داشتن یک تیم قدرتمند در لیگ برتر منطقی تر باشد اما طبیعی است که مانند سایر تیم ها بدون توجه به نتیجه دوست داریم بازی های خوبی انجام دهیم. برای منسوجات نتیجه مثبتی به آن بدهید.

وی درباره پیشرفت این تیم در لیگ برتر گفت: خدا را شکر روند خوب است. بعد از چند هفته به دلایل مختلف نتوانستیم تیم را به طور کامل به زمین بفرستیم و نتایج خوبی نگرفتیم و خوشبختانه در چند بازی اخیر نساجی مثبت بوده است.

کاپیتان تیم نساجی بر عکس های منتشر شده از سلاح سرد باشگاه تاکید کرد: عکس اشتباه چاپ شده است، اما دلیلی برای زیر سوال بردن اثر اصلی نیست. اگر تصویر بهتر از کاتر روی زمین بیفتد. ما باید محتوای پرونده را بررسی کنیم. اگر جسم به پخش کننده برخورد کند، این چیز بدی است. نمی‌دانم بازرسی بدنی و بلیت‌فروشی چگونه انجام شده است، زیرا گاهی آب معدنی وارد ورزشگاه نمی‌شد اما وسایل وارد ورزشگاه می‌شد.

اسماعیلی درباره بازی بعدی مقابل ذوب آهن می گوید: بازی سختی بود چون ذوب آهن تیم قدرتمندی بود. امیدوارم در آن بازی مهم پیروز شویم.

خبرنگار: الیسافی جم

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا