اجتماعی

عوامل سرقت مسلحانه طلافروشی “دلفان” دستگیر شدند

سلام آنلاین / لوران فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سه سارق مسلح طلافروشی و عاملان قتل یک شهروند “نورآبادی” در دست بررسی پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی تایید می کند که در 22 شهریور امسال سارقان مسلح از طلافروشی در دلفان مقداری طلا و جواهر به سرقت بردند که منجر به کشته شدن یکی از اهالی نورآبادی و مجروح شدن یک نفر دیگر شد و متواری شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و کشف سارقان سابقه دار، تحقیقات برای شناسایی سارقان و قاتلان شهروندان که در تحقیقات اولیه یکی از شهروندان شناسایی شدند، آغاز شد و یک نفر دیگر از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از توان علمی و روش های نوین برای کشف جرم، سرانجام محل اختفای متهم شناسایی و یکی از سارقان در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود و سه سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند. و سلاح های مورد استفاده در قتل کشف شد.

آقای الهی تائید کرد که سارقان اعتراف کردند که تحت تعقیب مراجع قضایی به جرم سرقت از طلافروشی که منجر به کشته شدن مردم شد، مرتکب جنایت شده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند. مطابق رویه های قانونی وی با هشدار به سارقانی که مرتکب جرم می شوند، دید پلیس پنهان نمی ماند، هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخلف بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا