تازه های کسب و کارعمومی

عملکرد دیزل ژنراتور چگونه است؟

دیزل ژنراتورها برای مدت طولانی برای کاربردهای مختلف، عمدتاً در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. چه برای کارهای ساختمانی، معدن، بازیابی بلایا، پشتیبان گیری اضطراری بیمارستان و فرودگاه، دلایل زیادی برای تکیه بر دیزل ژنراتورها وجود دارد.

دیزل ژنراتور چیست؟

یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور این است که دیزل کارآمدتر است. از آنجایی که در مقایسه با بنزین کمتر از نیمی از سوخت می سوزد، سوخت دیزل ژنراتور ایمن تر است زیرا کمتر قابل اشتعال است. دیزل ژنراتورها به خوبی ساخته شده و به اندازه کافی بادوام هستند که برای مشاغل و نیازهای مختلف قابل اعتماد هستند.

گازوئیل کم اشتعال پذیرترین سوخت است و در مواقع اضطراری یا تصادف راحت تر از بنزین استفاده می شود. مکانیزم دیزل ژنراتور سوخت را با استفاده از روش فشرده سازی می سوزاند. سوخت، یعنی گازوئیل و هوا به طور مستقل از یکدیگر وارد موتور می شوند. همچنین فشرده سازی هوا وجود دارد که باعث می شود موتور با سوخت کمتر کارآمدتر کار کند.

عملکرد دیزل ژنراتور

موتور دیزل ژنراتور با استفاده از روش تراکم با سوخت کار می کند. این بدان معنی است که گازوئیل و هوا به طور جداگانه در موتور گنجانده شده است. همچنین دارای فشار هوا است که باعث می شود موتور کارآمدتر کار کند و در مصرف سوخت صرفه جویی می کند. چند سال پیش، دیزل ژنراتورها به خاطر پر سر و صدا بودن بدنام بودند. با این حال، به لطف نوآوری های اخیر فناوری، بسیاری از دیزل ژنراتورها اکنون به اندازه کافی بی صدا هستند تا کار مداوم را انجام دهند. سرمایه گذاری در دیزل ژنراتور برای کسانی که به برق اضافی نیاز دارند ایده خوبی است.

موتورهای دیزل ژنراتور به گونه ای طراحی شده اند که تحت بار برای مدت زمان طولانی تری کار کنند و در واقع در مقایسه با بار سبک عملکرد بهتری در هنگام کارکرد سخت تر دارند. اکنون با ظهور سوخت های زیستی، ژنراتورها امکان استفاده از چندین سوخت را در یک ژنراتور فراهم می کنند. آنها همچنین به عنوان ژنراتورهای دوگانه سوز شناخته می شوند، آنها یک راه حل عالی در مواقع بحران هستند. این تضمین می کند که همیشه یک منبع تغذیه پشتیبان برای مواقع اضطراری دارید. پیکربندی‌های معمولی بهترین ژنراتورهای پروپان و گاز را در اختیار شما قرار می‌دهند و امکان تعویض آسان بین این دو را فراهم می‌کنند. این قابلیت ژنراتور دوگانه سوخت دو گزینه را در اختیار کاربران قرار می دهد: مزایای سوخت پاک پروپان یا یک ژنراتور قابل حمل مستقل برای کاربردهای معمولی بنزین.

دیزل ژنراتور ولوو

این 5 نکته ساده را دنبال کنید تا ژنراتور ولوو دیزل خود را در بهترین شرایط نگه دارید.

• بهترین راه برای جلوگیری از موتورهای دیزلی ولوو پنتا، پیروی از اطلاعات دفترچه راهنمای تعمیر و نگهداری معمول موتور است.

• اگر ژنراتور شما در محیط گرم یا پر گرد و غبار کار می کند، هنگام کار در مناطق سخت مراقب باشید.

• تعمیرات انجام شده و ساعات کار موتور ولوو را یادداشت کنید.

• هنگام سرویس، تعمیر یا تعویض تجهیزات و سیستم های کنترل آلودگی، باید بهترین متخصصان تعمیر ژنراتور را انتخاب کنید.

صرف نظر از کاری که باید انجام شود، همیشه برای مشاوره با یک فروشنده معتبر یا تکنسین خبره تماس بگیرید

مهم نیست که کدام ژنراتور را انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که برنامه تعمیر و نگهداری را دنبال کنید تا وسیله نقلیه شما به خوبی کار کند. اجازه ندهید شکست نتیجه شرکت شما را از بین ببرد.

دیزل ژنراتور بالدوین

یک دیزل ژنراتور سوخت کمتری مصرف می کند زیرا دیزل ژنراتور مانند دیزل ژنراتور Bidon بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود. دلیل دیگر این است که آنها دوستدار محیط زیست هستند. در مقایسه با ژنراتورهای گازی، کار با دیزل ژنراتورها بسیار آسان است. علاوه بر این، یک دیزل ژنراتور بنزینی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد و خطر آتش سوزی کمتری نسبت به گاز دارد. هنگامی که یک کسب و کار نیاز فوری به برق پشتیبان دارد، دیزل ژنراتور گزینه ارجح است. یک شرکت از طریق خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهد با مصرف کنندگان در تعامل است. با این حال، از دست دادن قدرت می تواند از نظر مالی ویرانگر باشد و باعث زیان های بی شماری شود.

دیزل ژنراتورها یک راه حل عالی برای نیازهای انرژی تولیدکنندگان هستند و به آنها اجازه می دهد در طول فرآیندهای حیاتی خطوط تولید را سرویس کنند. این ژنراتورها مانند انواع دیزل ژنراتور Badwin، برق پشتیبان ایمن و کافی را برای بیمارستان ها و کلینیک ها فراهم می کنند. برای دستگاه‌های بزرگ انتقال داده مانند سرورها در بانک‌ها و مؤسسات مالی، ظرفیت خنک‌کننده بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. دیزل ژنراتورهای بادوین برای مصارف صنعتی در زمان قطع یا کمبود برق نیز ایده آل هستند. توجه به این نکته ضروری است که برای کارایی و ایمنی باید از اندازه صحیح (دیزل ژنراتور نو یا دست دوم) استفاده شود. برای اطمینان از استفاده از دیزل ژنراتور مالکی، باید معیارهای زیر را بدانید:

• KVA و KW انرژی مورد نیاز برای وظایف/فرایندهای روزانه

• استفاده حرفه ای: نیازهای سرمایه راه اندازی و کسب و کار شما چیست؟

• مهمترین تجهیزات مورد نیاز یک ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتورهای Badwin به راحتی در دسترس هستند و توزیع کنندگان زیادی دارند. دیزل ژنراتورهای Badwin به ویژه پس از بلایای طبیعی که بیشترین نیاز را دارند مفید هستند. دیزل ژنراتور جدید یا دست دوم مناسب می تواند جان انسان ها را نجات دهد یا کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد.

دکمه بازگشت به بالا