ورزشی

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ: من نباید جواب فتاحی را بدهم

صادق درودگر درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی و جام جهانی در پیش داریم برنامه های لیگ باید فشرده و منسجم باشد تسهیل تفاهم و عقل – روحیه باشگاه و مسئولان درگیر در برگزاری بازی نقش یگان های ویژه، حراست و مسئولان ورزشگاه را دارند تا بتوانند به طور منظم بازی را برگزار کنند، ما سعی می کنیم با همکاری “کمیته با کمترین مشکل رقابت کند و از عقل سلیم همگان بهره مند شود” بازی را برگزار کنیم.

او گفت: “ما با استقلال صحبت کرده ایم اما با باشگاه اصلا مشکلی نداریم. مشکل ما با دلال است.” به باشگاه و آنها ذی نفع هستند. ما باید مسئولیت را بپذیریم. بر اساس تعامل با استقلال و سایر باشگاه‌ها مذاکرات خود را ادامه می‌دهیم، امروز هم جلسه هیات مدیره سازمان لیگ است و به توافق رسیده‌ایم.» برخی اما بعد از جلسه با سردار آجارلو می‌خواهم جامعه فوتبال بشنوند که چه توافقی داشته‌ایم. بر.”

دروگر در خصوص هدف از دیدار با آجارلو گفت: در جلسه هیئت مدیره تصمیم بر این شد که توافق با باشگاه استقلال نهایی شود و پس از آن برای فصل آینده تبلیغات محیطی را مانند فصل به باشگاه استقلال تقسیم کنیم. . ما در حال مذاکره هستیم. خدا می خواهد این مشکل حل شود و با کمک هر دوی ما لیگ خوبی هم از نظر درآمدزایی و هم از نظر برگزاری جشن های زیبا داشته باشیم.

وی در این نشست با بیان اینکه آجارلو یکی از بزرگان ماست، یکی از مدیرانی است که حداقل 20 سال با آنها کار کرده ام، نظرات مختلفی در مورد مسائل مختلف وجود دارد، ما می توانیم همدیگر را بخوریم، اما نمی کنیم. به یکدیگر استخوان پرتاب کنید!»

درودگر در مورد وضعیت رای گیری اتحادیه فوتبال گفت: “من در مورد آن صحبت نمی کنم زیرا نامزد هستم، ارزشش را ندارد.”

According to Fatahi, ានឹង ដូច ានឹង ានឹង ានឹង លី e e e e ah e e e e e e e e e Est Est Est Est e e e Est e e e Est Est Est Est Est Est e e Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est Est ما درباره این موضوع مذاکره خواهیم کرد و به توافق خواهیم رسید.»

یکی از اعضای هیئت مدیره لیگ گفت: نه، او نظر داده است و من نباید به این سوال پاسخ دهم. من باید در مورد سیاست لیگ صحبت کنم و از منافع همه باشگاه ها از جمله استقلال دفاع کنم. »

دروگر با توجه به اینکه فصل گذشته انتقادات زیادی به خصوص از سوی پرسپولیس مبنی بر خوشی لیگ به استقلال مطرح شد، گفت: نباید پاسخگو بود.

بیشتر بخوانید:

سال جام جهانی بود اما هیچ اسپانسر نداشتیم.

دیدار ایران با اروگوئه تایید شد

521521

دکمه بازگشت به بالا