عزم جدی جهت مقابله با حرکت سینوسی بساط‌گستران تجریش

عزم جدی جهت مقابله با حرکت سینوسی بساط‌گستران تجریش

شهردار تهران گفت: محور جاده شهرداری به فردوس باغ با تعهد قاطع مدیریت شهری ناحیه یک، دادستانی و کلانتری که سه مولفه اصلی پروژه هستند، از تردد عابرین پیاده و موانع عابران پیاده پاکسازی شده است.

به گزارش سلام آنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ، شهردار منطقه اعلام کرد: طی روزهای اخیر با اهتمام و اقدام ضربتی انجام شده با حضور دادستانی ناحیه یک، نیروی انتظامی و … محور پارک شهرادوس و اطراف پارک فجری به طور کامل از اطراف پارک شهرادوسی گسترش یافته است. پاک کردن و بستن میانبرهای انجمن، از جمله قفسه بندی.

شهردار منطقه یک به هویت انبارهای کسبه اشاره کرد و گفت: ضمن رفع موانع در محور فوقانی نسبت به شناسایی دپوها و انبارها و لوازم تجار اقدام و کلیه کالاها به این انبارها منتقل شد.

صباغ تصریح کرد: میدان تجریش و خیابان شهرداری برای دستفروشان جذاب بود و طی 4 تا 5 سال گذشته تقاطع به طور کامل در اشغال دست فروشان بود و طرح های سازمانی با هدف نظم بخشی به این محور در حال اجرا بود و در ضلع شمالی و جنوبی میدان تجریش مکان های مناسبی برای اسکان در مرداد ماه در نظر گرفته شد.

وی افزود: اکنون دستفروشان واقعی و کسانی که از این راه امرار معاش می کنند و تمایل دارند در غرفه ها و اماکنی که تمایل دارند وارد غرفه سازمان در ابتدای خیابان حدادی شده و برای تعیین شماره و تعیین مکان مورد نظر و برپایی غرفه ثبت نام کنند.

شهردار منطقه یک به حرکت سینوسی سوداگران اشاره می کند و اقدامات قاطعانه ای را برای مقابله با ظهور مجدد انجام می دهد. وی گفت: امسال شب عید طی فعالیت های جهادی این گذرگاه به طور کامل پاکسازی شده و بازخورد خوب و مثبتی از کسبه، اهالی منطقه و سایر اهالی داریم. متأسفانه بار دیگر صدا و سیما اقدام به مسدودسازی معبر کرد و این بار با حضور جدی تمامی دادسراها، پلیس راهنمایی و رانندگی، امور شهرستانها، شهرداران و… مجدداً معبر پاکسازی شد.

وی افزود: گشت های خیابانی و نیروی انتظامی در دو شیفت از ساعت 9 الی 23 در منطقه حضور یافتند و در شب های اخیر با حضور محمدحسین جعفری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه، سرهنگ محمدباقر کدمازاده، رئیس قوه مجریه و رئیس قوه مجریه و فرماندهی کل قوا در محل حضور یافتند. بازرسی و بازرسی شوند. آنها را دریافت کنید تا به سرعت جمع آوری شوند.

صباغ تاکید کرد: زمانی که تجار مطمئن شوند که اکنون حصر پیگیری شده و مکانی نیز برای فعالیت آنها در نظر گرفته شده است، دیگر با دغدغه تجمع و مواجهه با مشکل در مسیر ممنوعه امرار معاش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا