اقتصادی

عرضه یک قطعه زمین متعلق به وزارت دفاع در بورس کالا

وزارت دفاع و نیروهای مسلح در راستای برنامه خود برای فروش املاک بیشتر از زمین حصارکشی شده در دمشق روی میز به قیمت 130 میلیارد روپیه در تاریخ 30 دسامبر 2010 در بورس کالای ایران.

به گزارش سلام آنلاین ، بر اساس اعلامیه بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران ، وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح با قبول یک قطعه زمین به مساحت 3،623.45 متر مربع با 6 سند VND واقع در دمشق حمایت کردند. با ارزش پایه 130 میلیارد روپیه. فروش املاک مازاد در بورس سهام ایران را اعلام می کند.

ضمانت مناقصه برای شرکت در حراج 3.9 میلیارد ریال معادل 300 نود میلیون وون (3٪ قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت ودیعه نقدی یا سپرده ضمانت نامه بانک

آخرین مهلت قرار دادن ضمانت و ثبت نام برای شرکت در فرآیند مناقصه قبل از پذیرش بهترین قیمت پیشنهاد و انجام معامله انجام می شود.

پرداخت این پیشنهاد که در تاریخ 30 دسامبر در بورس املاک و مستغلات انجام می شود ، نقدی و اعتباری است و خریدار نهایی که برنده مناقصه است 40٪ شانس پرداخت دارد. از قسمت نقدی ظرف 10 روز کاری پس از تاریخ معامله. حساب معامله مبادله کالا.

با توجه به شرایط مندرج در آگهی عرضه این ملک ، در مورد مهلت و نحوه پرداخت اقساط و مدارک مورد نیاز خریدار در مرحله دوم ، برنده پیشنهاد باید 40٪ از ارزش معامله را در 90 روز پس از اطلاع رسانی و تحویل اموال. واریز پول به خریدار.

در مرحله سوم ، 20٪ از هزینه معامله باید توسط برنده حراج حداکثر ظرف مدت 180 روز پس از تهیه گواهی و همزمان با انتقال اسناد مالکیت به خریدار به فروشنده پرداخت شود.

مهلت تحویل 90 روز پس از دریافت گواهی و اسناد پرداخت غیررسمی است.

براساس این گزارش و تبادل استنادی ، متقاضی املاک می تواند در ساعات کاری از ساعت 25:00 الی 9:00 به غیر از روزهای تعطیل و با هماهنگی قبلی با شماره 021238322537 از ملک بازدید کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا