طرح بانک جامع اطلاعاتی زنان ایثارگر تربت جام تکمیل می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طرح بانک جامع اطلاعاتی زنان ایثارگر تربت جام تکمیل می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین فریبا خوشبختی وی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته بانوان دفاع مقدس تربت جام گفت: پس از بیش از چهل سال مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس و با رهبری هوشمند مرجع عالیقدر انقلاب اسلامی در سایه مبارزه و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان منطقه ای شاهد افول نیروهای نظامی، علمی و فرهنگی است.

مشاور زن تربت جام گفت: در عین حال به نقش ب توجه کنید. در عوض زنان در عرصه هایی مانند حمایت عاطفی، حمایت و کمک در دوران دفاع مقدس و پس از آن در تهاجم فرهنگی و مسائل اقتصادی هدفمند، مهم و حیاتی هستند.

وی گفت: از این رو ارتقای ارزش مشارکت زنان در پاسداشت و مبارزه ناب و شناخت نسل سوم و چهارم انقلاب با ایثار و صبر و شکیبایی زنان مرزنشین و منطقه یک برنامه است. کوچک و اقدام مؤثر مستلزم همه ابزار است.

خوشبختی از این حیث کمیته حمایت از زنان تربت جام با توجه به مصوبه تشکیل کارگروه نظارت و نظارت بر نحوه اجرای برنامه در راس کارها قرار دارد. تربت جام یکی از اولین شهرهایی بود که جلسه کمیته صیانت از باکره را تشکیل داد و کارگروه سبک زندگی اسلامی و ایرانی، کارگروه کودک، نوجوان و جوانان و خدمات را تشکیل داد. کارگروه. کارگروه فرهنگ و هنر، تیم خاطره و مراسم و این تیم تحقیقات تاریخی را با استفاده از قابلیت های موجود در بدنه اجرایی انجام داد.

ادامه مشاور شهردار تربت جام: برنامه ثبت، نگهداری و ترویج ارزش های مقدس کوچک در نمایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در خانواده ای مولود فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مبارزه، معرفی الگوها و نمادهای ارزشی زنان در صیانت مقدس در بین اقشار مختلف، بانک اطلاعاتی جامع بانوان ایثارگر و اجرای طرح‌های پژوهشی، تنظیم و ویرایش آثار ادبی و هنری و برپایی نمایشگاه‌های ویژه بانوان از وظایف و مأموریت‌های کمیته حمایت از زنان پاک است.

دکمه بازگشت به بالا