ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران

ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم بررسی الزامات سفارش پستی در تهران توسط نهادهای نظارتی و قضایی تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین. سیدجعفر تشری هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با موضوع صدور بلیت در تهران، گفت: شورای اسلامی شهر تهران، رکن عالی شورای شهر، مسئول اصلاح همه گزارش ها و ادعاهای مرتبط با آن است وجود و وقوع فساد در مدیریت شهری و اقدامات قانونی لازم را در دستور کار قرار دهد. بر این اساس نمی توان واقعیت های ادعای مطرح شده در ابتدا و قبل از تحقیقات لازم را تایید یا رد کرد.

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ورود نهاد نظارتی و به ویژه قوه قضائیه برای رسیدگی به ادعاهای مطرح شده در خصوص صدور بلیت در شهر تهران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تهران علیرغم کنترل خود بر فراز شهرداری و قادر به تایید و تکذیب مشروعیت عملیات خود، به نظر می رسد به این دلیل است که ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، افکار عمومی را به خود جلب کرده است و در صورت اثبات این اتهام، حقوق بیت المال و مردم جلب خواهد شد نقض شود و این مفاسد احتمالی هتک حیثیت شهر خواهد بود، لازم است قوه قضائیه برای صیانت از حقوق عامه وارد عمل شده و در صورت لزوم اجرا شود. موضوع را بررسی کنید و اگر فسادی کشف شد باید با عوامل آن برخورد جدی کرد.

وی در پایان گفت: از سوی دیگر اگر ادعاهای مطرح شده در این فیلم بی اساس و غیرواقعی تشخیص داده شود باید با افرادی که با طرح ادعاهای بی اساس و بی اساس افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهند برخورد کرد.حمایت کنید. بر این اساس به نظر می رسد ورود قوه قضاییه به این موضوع به نفع جامعه در کل است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا