علمی و پزشکی

ضرورت آمادگی برای مواجهه با پیکهای بعدی کرونا / خطر عادی انگاری اوضاع و بازگشت به شرایط قبلی

بیست و پنجمین کمپ تأمین لوازم پزشکی و پزشکی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و اعضای این اردوگاه در وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش سلام آنلاین. در ابتدای جلسه ، دکتر ثمین نامکی که در حضور اعضای مرکز دارو و تجهیزات پزشکی حضور داشت ، بر ادامه پروتکل بهداشت در همه مراسم و مناسبت ها تأکید کرد ، گفت: سلامتی باید به دقت کنترل و پیگیری شود. عادی سازی در شرایطی که سیستم مراقبت های بهداشتی تمام تلاش خود را برای کاهش خطر و میزان مرگ و میر در طول زمان انجام می دهد ، قطعاً ما را به وضعیت خطرناک اپیدمی کرولا بازمی گرداند.

به گفته وزارت بهداشت ، وی افزود: “آیین ها و آیین هایی که اقدامات بهداشتی را نقض می کنند ، ما را مضاعف تر بدبخت می کنند به این معنا که در کنترل بیماری ها و اپیدمی ها همه این دستاوردهای بزرگ را به دست خواهد آورد. صندلی ها. ” .

وزیر بهداشت با تأکید بر موفقیت نظام مراقبت های بهداشتی در تأمین اساسی ترین نیازهای پزشکی در سخت ترین شرایط به مردم گفت که بسیاری از این موفقیت ها محصول رویکرد مرکز کنترل دارو و تجهیزات پزشکی است.

وی در ادامه بر تولید محلی و اتکا به دانش دانشمندان محلی در مورد نقش م drugثر مراکز تهیه دارو و دارو در هماهنگی و مدیریت بخش های دارویی و تجهیزات پزشکی تأکید کرد.

نمکی در ادامه بر لزوم تسریع در استقرار تخت های بیمارستانی در دست ساخت و آمادگی سیستم بهداشت و درمان برای مواجهه با اوج بعدی و اختصاص منابع مالی لازم برای این منظور تأکید کرد.

سپس دکتر محمدرضا شانزاز ، رئیس سازمان غذا و دارو ، گزارشی از عرضه و توزیع ارز داروها و دستگاه های پزشکی ، واردات مواد اولیه دارویی و وضعیت تولید داخلی را ارائه داد.

در همین حال ، دکتر پیمان عشقی ، رئیس سازمان ملی انتقال خون گزارشی در مورد تهیه ، تولید و توزیع کیت های آزمایش خون برای گروه های خونی ارائه داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا