ورزشی

شکست هندبالیست‌های ایرانی مقابل ژرمن‌ها

والیبالیست های ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی زنان جهان مقابل آلمان شکست خوردند.

به گزارش سلام آنلاین، تیم والیبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی بانوان به مصاف آلمان می رود. شاگردان اکبرآبادی در این دیدار با نتیجه 22 بر 45 مغلوب آلمان شدند.

تیم ملی والیبال ایران در گروه F این مسابقات با لهستان، آلمان و ژاپن همگروه است. آنها تا کنون برابر لهستان و آلمان شکست خورده اند و در فینال مرحله گروهی روز دوشنبه 13 آذرماه ساعت 20:30 به مصاف ژاپن می روند.

نتایج و دیدارهای تیم ملی ایران در دور اول جام جهانی:

ایران 15 – لهستان 35

ایران 22 – آلمان 45

ایران-ژاپن دوشنبه ساعت 20:30

ایران برای دومین بار پیاپی قهرمان جام جهانی شد و برای چهارمین بار قهرمان آسیا شد.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، ساناز رجبی، مائده اسحقی، فاطمه مریخ، ستاره رحمانیان، اسرا زندی، آرزو کیانی آرا، بهار ایزدگشب، عطیه شهسواری، زهرا فقیهی، ناسترن گوذریه و 16 نفر به این اردو دعوت شدند.

الهام سلوکی سرپرستی غلامعلی، اکبرآبادی مشاور فنی، خدیجه قانع مربی و اکرم حبیبلو فیزیوتراپیست در تیم والیبال بانوان را برعهده دارند.

بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بانوان جهان از 9 تا 26 آذرماه سال جاری به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران در شهر هرنینگ دانمارک با حریف خود دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا