ورزشی

شکاف عمومی بین کادر فنی و مدیریت استقلال / چه کسی مقصر است؟

با توجه به اختلافات کادر فنی و مدیریت باشگاه فوتبال استقلال ، این باشگاه در آینده باید چه فکری کند؟

به گزارش سلام آنلاین ، یکشنبه شب ، اکثر بازیکنان و کادر فنی باشگاه فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد مدیرعامل جدید این باشگاه ، احمد سعادتنامه ، و توضیح توضیحات در مورد خواسته های خود ، به وزیر ورزش و جوانان بیانیه ای صادر کردند. آنها در بیانیه ای تأکید کردند که وزیر ورزش و جوانان با توجه به شرایط فعلی مسئولیت اصلی باشگاه استقلال را بر عهده دارد.

مشخص نیست بازیکنان استقلال مدت هاست که توسط این باشگاه پرداخت می شوند و به دلیل عدم اطمینان مدیریت ، مدت ها نتوانسته اند شرایط مورد نیاز خود را برآورده کنند.

بعد از برخی عدم اطمینان ، باشگاه استقلال در 3 آوریل رسماً مدیر عامل خود را به رسمیت شناخت و احمد سعادتمند نیز از 6 آوریل رسماً فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کرد.

سعادتمندس با شروع کار خود سعی کرد هواداران استقلال را با اظهارات امیدوارکننده امیدوار کند. وی تأکید کرد: من از 6 آوریل کار کرده ام و در این مدت جلسات زیادی داشته ایم. مشکلات زیادی وجود دارد و به هریک از آنها می پردازیم. انتظارات زیاد است. نظر من این است که اگر می خواهیم پیروز شویم ، باید باشیم. برای یک تیم کامل. با تیم و بازیکنان خوبی اما مدیریت ضعیف امکان پذیر نیست. همه مصمم هستند که کار خود را ادامه دهند. “ما کفش های آهنی پوشیدیم تا کار کنیم و مشکلات را کاهش دهیم.”

همانطور که خود احمد سعاتمندس می داند ، هیچ چیز با رهبری بد پیش نمی رود. در ابتدای کار ، رئیس جدید باشگاه استقلال وعده های مهم و مهمی را داده است که تاکنون عملی نشده است. وی در تاریخ 16 آوریل اعلام کرد که تا پایان ماه ، بازیکنان استقلال به درصدی از مطالبات خود می رسیدند که این مورد نبود و پس از مهلت مقرر ، وعده ای بی سابقه اعلام شد مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال به 10٪ از مطالبات خود برسند.

وعده بعدی که هنوز محقق نشده است ، پرداخت بازیکنان خارجی شیخ دیاباتس و هروی میلیک در استقلال است. باشگاه استقلال در بیانیه ای با بیان اینکه درصدی از دستمزد ملیش پرداخت شده است ، افزود: وی هنوز در مصاحبه های مختلف پول دریافت نکرده است.

شاید یکی از بزرگترین اشتباهات احماده سعادتماندا به لطف هواداران باشد که ظاهرا استقلال را به بازیکنان خارجی پرداخت می کردند. در زمان این کار ، هنوز هیچ پولی به حساب این دو بازیکن واریز نشده است و این هوادار هنوز ادعا می کند که می خواهد پول این دو بازیکن را بپردازد ، اما هنوز هم حرفی برای گفتن نیست

ترکیب این شرایط و اتفاقات گذشته باعث شده تا بازیکنان استقلال با صبر و شکیبایی روبرو شوند و انتقادهای رهبری این گروه را برانگیزند. فقط طبیعی است که یک بازیکن حقوق و الزامات خود را بخواهد و این باید مورد توجه قرار گیرد کارمندان مدیریت استقلال تاکنون اشتباهات استراتژیک بزرگی مرتکب شده اند و ادامه چنین اشتباهاتی زندگی کارمندان مدیریت استقلال را کوتاه می کند.

با توجه به این اتفاقات ، تفاوت بین مدیریت و کادر فنی باشگاه استقلال فاش شد و احمد سعادتمند می بایست به این موضوعات بپردازد و در طول رهبری خود به فکر راه حل باشد. این بود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا