شکارچی دوشنبه – سلام آنلاین

شکارچی دوشنبه - ایسنا

ترابی این روزها زیاد در تیم ملی بازی نکرده است و بدیهی است اسکاتلندی مانند کیروس به او اعتقادی ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو ، چه کالدرون و چه از زمان ظهور یحیی گل محمدی ، او همیشه یکی از دو بازیکن تاثیرگذار تیم و بالاترین گلزن سرخپوشان بوده است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به استعداد خود در شرایط سخت دارد تا دوباره به فینال آسیا برسد. ”

به گزارش سلام آنلاین شهروندان عادی او می نویسد: “مهدی ترابی یکی از مهمترین گلهای دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند تا پرسپولیس در این دیدار سخت بر استقلال سخت و سخت استقلال تاجیکستان غلبه کند.” این اولین بار نیست که ترابی پرسپولیس را در یک بازی حساس نجات می دهد و گل زیبای وی در ادامه پاس ها و پاس گل هایی است که در فصول اخیر چندین بار به پرسپولیس کمک کرده است.

5 بار ، کمک ششم در دروازه!

مهدی ترابی قبل از بازی با تاجیکستان در این دیدار در بالای جدول بود و حالا با هدف ارزشمند رسیدن به دور هشتم ، نفوذ خود را روی پرسپولیس افزایش داده است. شماره 9 پرسپولیس در شش بازی در مرحله گروهی پنج گل به ثمر رسانده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری در تیم است و بهترین پاسور پاسدار تاریخ را به دست آورده است. علاوه بر این ، ترابی در مرحله گروهی دو گل از روی نقطه پنالتی برای سرخپوشان به ثمر رساند و حالا با تک گل خود مقابل تاجیکستان سه گل به ثمر رسانده است. او با یک گل دیگر عنوان بهترین گلزن را از مقانلو گرفت و او را به عنوان بهترین گلزن مسابقات اضافه کرد.

بازیکن فصل با 11 گل

مهدی ترابی نیز در سال های اخیر یکی از مهره های کلیدی لیگ برتر بوده و در رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار مثر بوده است. طبق آمار ، متریک کاتورابی به بهترین بازیکن پرسپولیس در دو فصل اخیر تبدیل شده است. در لیگ نوزدهم او بهترین بازیکن مسابقه از دیدگاه متریکا بود و در لیگ بیستم ، با وجود اینکه تنها در نیم فصل مانده بود ، با اختلاف کمی بعد از شهباززاده دوم شد. به در لیگ نوزدهم ترابی 11 گل به ثمر رساند که بیشتر آنها 3 گل و 3 پاس گل بود. در دوران کالدرون بیشترین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و همین روند را با آمدن یحیی ادامه داد. او در تیم 19 به طور متوسط ​​2.3 ضربه در هر بازی داشت که 20 درصد از این ضربات را تبدیل به گل کرد. مهدی ترابی به طور میانگین 1.6 برد در هر بازی دارد و با نمره 7.42 به عنوان دهمین بازیکن برتر لیگ نوزدهم انتخاب شده است.

او به طور نامحدود رفت ، به موقع برگشت

ترابی در اوایل لیگ بیستم پرسپولیس را ترک کرد و راهی قطر شد اما پس از نیم فصل برگشت و به سرخپوشان کمک کرد تا بار دیگر در نیم فصل دوم فصل گذشته مقابل رقیبی دیگر قهرمان شوند. فصل گذشته در لیگ برتر ترابی 13 دقیقه ، 1088 دقیقه در زمین بازی کرد ، چهار گل ، چهار پاس گل و یک پنالتی برای پرسپولیس بازی کرد. او 2.5 گل و 2.3 شوت در هر بازی دارد ، بدین معنی که 14 درصد از گل هایش برای پرسپولیس در این فصل تبدیل به گل شده است. ترابی دوبار در 13 بازی دو بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است و میانگین او 7.45 بهتر از فصل گذشته است.

کشف شگفت انگیز کیروس

ترابی این روزها به ندرت در تیم ملی بازی می کند و بدیهی است اسکوتر مانند قرقیزستان به او اعتقادی ندارد. اما در پرسپولیس ، چه زیر نظر برانکو ، چه کالدرون و چه از زمان ظهور یحیی گل محمدی ، او همیشه یکی از دو بازیکن تاثیرگذار تیم و بالاترین گلزن سرخپوشان بوده است. او الماس پرسپولیس در خط حمله است و یحیی امید زیادی به استعداد خود در شرایط سخت دارد تا دوباره به فینال آسیا برسد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا