اجتماعی

شهید فهمیده تا ابد، راهبر تمامی انسان‌های خداجوی است

وزیر آموزش و پرورش در پیامی با یادآوری هشت سال دفاع مقدس از ایران و تأکید بر یاد مقدسین انقلاب ، بر اهمیت ترور حسین فهمد تأکید کرد. محافظ مقدس و متولی حرم.

به گزارش سلام آنلاین ، پیام حاجیم میریزا به شرح زیر است:

“یک بررسی جامع از جمعیت جهان این واقعیت تاریخی را تأیید می کند که مردم ایران در همه دوره ها همیشه مروج صلح و اصول آنها بوده اند ، و هنگامی که از طریق چنین فرهنگ غنی انسانی ، اسلام ویژگی رفتار این شخص آمیخته با اسلام است. این کار به پایان رسیده و به پایان رسیده است و در سایه این یادگیری و آمیختگی پر جنب و جوش ، جستجوی یک معبود ، دین ، ​​خدای ، ادبیات ، آزادی ، عدالت ، سخنرانی ها ، فرضیه ها ، صلح و آرامش علیه ایران مشاهده می شود. دیده شده توسط وجود بی سابقه ایرانیان. وجود ندارد و هرگاه کشوری قصد حمله به این سرزمین شجاع ایران را داشته باشد ، آنها با توکل به خداوند متعال و تکیه بر دین و میهن پرستی و اوج قیام ، شجاعانه می ایستند. این در هشت سال محافظت خالص نشان داده شد.

شهید محمد حسین فهمیده ، در متن انقلاب فرهنگی و انقلابی ، به سنتها و آداب و رسوم غرور و عصیان معروف بود و در مدرسه عشق و فارغ التحصیلی ثبت نام کرد که دارای سابقه عالی مرتبط با عشق و مرگ الهی در جایگاه بالاتر. این اتفاق زمانی افتاد که رهبرش ، امام خمینی ، وی را با اعتقاد راسخ رهبر خود خواند.

و اکنون این نوجوان 13 ساله رهبر ابدی بشر است ، به ویژه نوجوانان و جوانان خدای آزادی ، آزادی ، عشق ، صلح و ظلم ستیزی.

من به عنوان یک خادم کوچک ایران که به یک سیستم عالی آموزشی غیرت دارم ، دوست دارم هشتمین سالگرد دفاع مقدس ایران را گرامی بدارم و یاد شهدای جنگ انقلابی و مدافعان آن را گرامی بدارم. مزار به ویژه شهید محمد حسین فهمیده بود و در برابر مبارزه و آزادی جانبازان تعظیم کرد. من از همه شرکت کنندگان جمهوری اسلامی ایران می خواهم که به ترویج و تعمیق فرهنگ و مرگ نسل بعدی که ارزشهای این عصر افتخار را درک نمی کنند ، توجه کنند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا