استان ها

شهید آوردند … – سلام آنلاین

غزل مهرانژاد اما مادری مهربان در دل با کمال محبت مادر به جوان مستمند سلام کرد و گفت: امروز غیر از منصور تو هم پسر منی، همه شهدا فرزندم احمد پسرم تو تنها نیستی. نخور مادر نداری…

سردار رشید اسلام، سردار شاهوارپور نیز امروز به استقبال همرزمان شهیدش آمده و به آنان خوش آمد می گوید، یقیناً شهدای ما ناظر و شاهد این مهمان نوازی گرم و پرشور هستند، شهر خروشان است.

در این میان نوجوان عزیزمان یسنای دلبندمان فرزند شهید مدافع حرم امیرعلی هویدی نیز به عمویش سلام کرد که احمد کایدخورده را با سخنان دلنشین خود به شهادت رساند و ازدحام جمعیت را دوباره آورد. زندگی تنهایی فرزند گرانقدر شهید ..

مراسم بزرگ و شگفت انگیزی در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت امام صادق (ع) که در این راستا توسط کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه برگزار شد. و امام جمعه دزفول شهردار نماینده ویژه مردم. شریف دزفول و همه دستگاه های نظامی و انتظامی شهرمان از اینکه در حماسه به دنیا آمدیم و در حماسه زندگی کردیم خدا را شکر و سپاسگزاریم. کشوری که درک و همدلی با آن آسان است.

البته رسالت ما ادامه راه رزمندگان عزیزمان است که تا آخرین توان برای دفاع از آب و خاک ما دلاورانه جنگیدند، ما نیز باید میراث خوبی باشیم. ما الان داریم با همین دشمن میجنگیم با اینکه امروز اسلحه دشمن عوض شده این بار دشمن قلب خانواده ما را هدف گرفته با ایمان و دین ما به جنگ آمده و این بار باید بایستیم بالا بروید و یک مبارز شوید. شما حماسه میهن ما را خلق می کنید.

بنابراین در این جنگ نابرابری نباید فقط شهدای خود را تشییع کنیم، بلکه باید همیشه به یاد آنها باشیم.

شهدای ارشد؛ شهیدان احمد کایدخورده و شهید سید منصور قتمباف امروز و این لحظات را با سربلندی در دل و جان ترک می کنیم تا خاطرات شما لحظات سخت و مهم زندگیمان را آرام کند.

سلام بر شما و رحمت و برکت خداوند

* 25 شوال 1444 *

غزل مهرانژاد

آوای وحدت غزل رئیس سازمان غیردولتی

دکمه بازگشت به بالا