اجتماعی

شناسایی ۲۰۲۰ محله محروم در کشور

پروژه توانمندسازی محله با افتتاح آمبولانس در فرازارد آغاز شد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از اطلاعات از کمیته نجات پروژه نجات فرحزاد امروز پنجشنبه 26 فروردین ماه با حضور معاون مدیر کل کمیته نجات استان تهران ، اعضای شورای شتابدهی و جمعی از مدیران. مسئولان و نیکوکاران در فرازاد حسین ، واقع در منطقه دوم ، در تهران برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپنچی ، معاون مدیر کل کمیته نجات استان تهران ، گفت: در مراسم افتتاح پناهگاه پنجم ، بهزیستی اجتماعی هلال احمر ، به منظور شناسایی کمبودها و حل مشکلات آنها در محله های نیازمند اجرا شد.

وی افزود: “کمیته نجات خانگی به عنوان یک تسهیل کننده عمل می کند و همه سازمان ها و م institutionsسساتی که در این پروژه عضو هستند به یکدیگر کمک می کنند و در این سرمایه گذاری مشترک با کمک مردم انجام می شوند. نیکوکاران و مسئولین اقدامات لازم در حال انجام هستند. برای توانمندسازی فقرا در محله.

علی آقامحمدی ، عضو شورای گسترش نیز در یک سخنرانی گفت که اولین فعالیت ها برای ساخت خانه ها از دو سال پیش در منطقه هرندی تهران تحت عنوان Crescent House (اعتماد هلال احمر) آغاز شد.

وی با بیان اینکه در برخورد با منطقه با هماهنگی نمایندگی ها دو عامل از جمله حومه شهرها و پوشیدنی ها را از بین خواهیم برد ، افزود: در حال حاضر خانه هلال احمر در ورودی غار با هلال احمر و احسان خانه ای در منطقه شوش توسط خانه امام بهزیست در پارک آذری توسط بهزیستی ، خانه وقف در امامزاده قاسم توسط دفتر امداد و امداد اتابک توسط کمیته نجات استان تهران تأسیس شد.

وی گفت: “طبق این مطالعه ، محله های متروکه 2020 در کشور پیدا شده است و با همکاری سازمان های عضو مشکلات آنها حل خواهد شد.” از طرح توانمند سازی منطقه. ”

یکی از اعضای شورای شتاب گفت: “ما قصد داریم در هر خیابان افرادی را برای تحقیقات بیشتر منصوب کنیم تا بتوانیم مستقل الزامات هر خیابان را دنبال کنیم.”

علی محمدی گفت که در حال حاضر 56 فاضلاب در ولسوالی هرندی وجود دارد و یک آژانس هماهنگی برای ارزیابی نیازها و اقدام برای کمک به آنها در این ولسوالی ایجاد شده است.

وی گفت: در حال حاضر این پروژه در استان های تهران ، قم ، مشهد ، اصفهان و همدان در کشور در دست اجرا است و در آینده نزدیک در سایر استان ها نیز اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا