عمومی

شناسایی و دستگیری سارقان کارت‌های عابر بانک در کاشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ ایرج کاکاوند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع موارد متعدد سرقت کارت عابر بانک از سالمندان و کودکان در سطح خیابان به ویژه روبروی بانک و خرید در سطح شهر. کاشان رکن خاصی در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد. این شهر در واقع شده است

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از یکسری اقدامات پلیسی موفق به کشف سرقت توسط سارقان شدند، گفت: بله، دو تبعه و با هماهنگی مسئولان امر به تازگی به دستگیری سارقان مخفی رسیدند.

رئیس پلیس کازان تایید کرد که متهم در بازجویی با انجام دادن اعتراف کردند که با قدم زدن در دستگاه خودپرداز و انتخاب سوژه مورد نظر در بزرگسالی قبل از استفاده از دستگاه خودپرداز به آنها نزدیک شده و کمک خود را اعلام می کنند و پس از آن بلافاصله کارت خود را تعویض می کنند.با استفاده از کارت مشابه و پس از خالی شدن کارت. حساب شخص در هر ساعت در حال پیش رفت.

وی خاطرنشان کرد: سارقان همچنین به سرقت و تعویض کارت های خودپرداز از کودکانی که برای خرید به مرکز خرید شهر مراجعه کرده بودند اعتراف کردند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ کاوان با تایید اینکه سارقان تاکنون به 9 فقره سرقت اعتراف کرده اند، افزود: از افرادی که توسط این گروه سرقت شده اند درخواست کرد برای رسیدگی به پلیس کازان اعزام شوند.

دکمه بازگشت به بالا