اجتماعی

شناسایی دارویی که مانع رشد سارس-کوو-۲ می‌شود

سلام آنلاین / خراسان رضوی پیشرفت های زیادی در زمینه توسعه واکسن هایی با هدف محافظت از انسان در برابر SAC-KV-2 ، ویروسی که باعث کووید 19 می شود ، انجام شده است ، اما متأسفانه توسعه طب سنتی اغلب شامل مراحل کند و پرهزینه است. الزامات این همه گیری جهانی

محققان کالج پزشکی بیلور در ایالات متحده برای بررسی داروهای جدید به داروهای جدید ، سریعتر و گرانتر روی آورده اند تا میلیاردها ترکیب را برای درمانهای ضد ویروسی مورد بررسی قرار دهند. با انجام این کار ، آنها می توانند بازدارنده های پروتئین های ویروسی مورد نیاز برای انتشار ویروس ، به ویژه SS-Cov-2 ، که به پروتئین های ویروسی MP نیز معروف است را شناسایی کنند.

Empro چیست و چرا بر روی آن به عنوان یک هدف دارویی تمرکز می کنیم؟

ويروسهايي مانند Sasuke-2 نياز به بازسازي در سلولهاي انساني دارند ، بنابراين اگر بتوانيد مولكول مهم را پيدا كنيد ، اين. ” با مسدود کردن این روند ، می توان از گسترش ویروس ها جلوگیری کرد.

روشی که یانگ و همکارانش برای بررسی اجزای آن استفاده کردند کاملاً جدید نیست و بیشتر برای درمان انواع مختلف سرطان استفاده می شود ، اما اولین بار در مورد SARS م reportedثر گزارش شد. -کو -2.

روند این غربالگری منحصر به فرد چگونه است؟

یک روش رایج برای تشخیص یک دارو ، آزمایش با انرژی بالا نامیده می شود که شامل بررسی حداکثر یک میلیون جزء در یک لوله آزمایش جداگانه است. اما در این مورد ، محققان از تکنیکی به نام DNA رمزدار شیمیایی استفاده کردند ، که به آنها اجازه می داد 4 میلیارد مولکول رمزگذاری شده DNA را در یک لوله آزمایش در برابر پروتئین Sasa-Co بررسی کنند. به

یانگ می گوید: “این فرآیندی است که به ما اجازه می دهد اجزا را 1000 بار سریعتر از فرایندهای سنتی آزمایش کنیم.” ما از آن برای یافتن مولکول هایی که بر پروتئین های ویروسی متمرکز هستند استفاده کردیم.

نحوه نمایش Iporo

مفو یک پروتئین مهم Sasa-Co-2 است که جزء ضروری چرخه حیات کروناویروس است و یک هدف درمانی مستقل از استراتژی های فعلی واکسیناسیون است.

دکتر سرینیواس چمکارکوری ، آسیب شناس و ایمونولوژیست در Bailo می گوید: “با مهار اپیتلیوم با مولکول های کوچک ، مانع تکثیر سلول های S-A-2 در سلول ها می شویم.” این مطالعات بسیار دلگرم کننده است و نشان می دهد که این فرآیند می تواند در آینده برای ویروس های در حال ظهور ، از جمله سایر ویروس های کرونا استفاده شود.

دکتر مارتین مارتزوک ، استاد و مسئول آسیب شناسی و سیستم ایمنی می گوید: “فرایند فناوری شیمیایی که DNA را رمزگذاری می کند شامل کنترل میلیاردها مولکول در همان زمان است که هر مولکول دارو نامیده می شود.” کد. ” مولکول های متصل به پروتئین ها (در این مورد SARS-CoV-2 Ampro) به ترتیب “کد DNA” متصل به آنها مشخص می شوند. این یک کشف سریع داروها است و مطالعه ما پتانسیل بالایی برای یافتن مولکول های خاصی دارد که می توانند ویروس ها را مسدود کرده و در جلوگیری از بیماری و گسترش در آینده کمک کنند.

گام های بعدی برای پیشگیری بیشتر از آفردودیزیک ها شامل نمونه های حیوانی و سایر آزمایشات ایمنی آزمایشگاهی قبل از شروع آزمایش های انسانی است.

چرا نتایج این تحقیقات هنگام مواجهه با جهش های ویروسی مهم است؟

دکتر تیموتی پالزیل ، استاد و رئیس داروسازی و بیوشیمی و تحقیقات گفت: “ما باید یک درمان م forثر برای کووید 19 علاوه بر واکسن پیدا کنیم.” افزایش سریع فشار با تغییراتی که در SARS-Cow-2 مشاهده می کنیم نشان می دهد که ما باید بتوانیم سریعتر و کارآمدتر پروژه را انجام دهیم.

چمکوری افزود: “ما بسیار خوشحالیم که تحقیقات خود را در اختیار عموم قرار داده ایم.” ما معتقدیم که برای جامعه علمی در سراسر جهان و گروه هایی که روی داروهای مولکولهای کوچک کار می کنند برای مبارزه با ساسا-کوی -2 مفید خواهد بود. مرکز تحقیقات دارویی بیلور برای حمایت از این تلاش در زمانی که بسیاری از این بیماری رنج می برند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا