اقتصادی

شفافیت در کمیسیون ماده ۵ ضروری است/ تمامی تصمیمات به مردم اعلام‌می شود

سلام آنلاین/ گلستان معاون امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه طبق قانون همه باید آزادانه به مصوبه کمیسیون دسترسی داشته باشند، در ماده پنج آمده است: به سایت اداره کل مراجعه کنید. راه و شهرسازی.

عفت همدم امروز در جمع خبرنگاران و خبرنگاران استان گلستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران سلام آنلاین در خصوص وضعیت کمیسیون ماده 5 استان و اعتراض برخی سازندگان به مصوبه کمیسیون در جلسه «اول از همه برای ما مهم است». ، بستگی به قوانین و مقررات آن دارد که در کدام کمیسیون ماده پنج این موضوعات از ابتدا مهم است.

وی با بیان اینکه در کمیته ماده، افراد یا نهادها به تنهایی تصمیم نمی گیرند، گفت: تصویب ماده 5 به هیچ وجه محرمانه نیست و طبق قانون همه می توانند به تصویب نامه دسترسی داشته باشند، گفت: این مصوبات شامل کلیه جلسات در سراسر کشور می شود. سال از این جشن یک جلسه است.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان با تایید عدم ارجاع پرونده ها به کمیسیون ماده 5 از طرف مالکان، خاطرنشان کرد: بررسی سایر خدمات، پورت های مختلف متصل شود.

همدم در ادامه با اعلام آمادگی خود برای تحقیق و تفحص از رسانه ها به صورت شفاف گفت: رسانه ها هرگونه موارد مشکوک و تهمت آمیز را قابل بررسی می دانند ما باز هم می دانیم و شفاف هستیم.

وی با اشاره به اینکه مصوبه کلیه جلسات کمیسیون ماده 5 در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان قابل مشاهده است، تصریح کرد: همه شهروندان می توانند به تاییدیه کمیسیون دسترسی داشته باشند که شفاف و رایگان است. . چگونه.

به گزارش سلام آنلاین، نکات مطرح شده از سوی معاونت محترم عمرانی استانداری مورد رصد رسانه ها و مردم است و در صورت مغایرت، استانداران ارشد استان ها و عزیزان مردمی احضار می شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا