سلام آنلاین / قزوین دکتر سید علی قاسم زاده ، همکار دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه بین المللی امام فارس ، تفسیری درباره “تصاویر پیامبر اکرم (ص) و معاد پیامبر در کلام سدیع” نوشت در وی فرصتی را برای رستاخیز به سلام آنلاین داد و نوشت: در تفسیر بعثت پیامبر اکرم (ص) می توان مصداق بارزی برای اعتماد بشر به خداوند دانست ، بله ، کوه ها و دریا و مردم زمین و آسمان.
اما هیچ کس نمی تواند تحمل کند ، بپذیرد و بپذیرد ، و انسان (این جانور نجیب) نمی تواند قبول کند و خود را به درد هدف اعتماد برساند.
گرچه از سقوط حضرت نبی (پیدایش) رنج می برد و انسان با نگرانی های او همراه بود و هر یک از پیامبران و اولیای الهی سهم خود را بر دوش کشیدند. اما بار مهم جلب اعتماد الهی را باید در قبول مأموریت هاراده توسط پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) مشاهده کرد. میثاق هایی که از پیامبر بزرگ اسلام در پیام وحی گرفته شده است. معیارهای کمال دینی در نزد خدا و کاملترین پیام و نتیجه گیری از آخرین استدلال خدا برای دفاع از تعهدی که ما انسانها در قبول توکل از خدا به خدا سپرده ایم.
بعثت پیامبر اکرم (ص) جشن کمال و نقطه عطف اسلام است. انتقال و ابلاغ پیام خدا توسط انسان ضمن تقویت روح حقیقت. اهمیت و جایگاه مردم را در مقابل حضرت حق نشان دهید. پیامبر اسلام (ص) جلوه ای از رحمت ، صلح و سازش در مثال “من پیامبر مهربانی برای جهان هستم” است و رسالت مناسب وی تحقق و تحقق فضایل اخلاقی و از بین بردن جهل و خجالت است. . از جامعه بشری.
بعثت پیامبر اکرم (ص) نمونه ای عالی از روش معنوی و اخلاقی زندگی است و روشن است که به دلیل رنج های پایداری که پیامبر اکرم برای نجات بشریت در پرتو تحقق احکام الهی متحمل شده است. و پرهیز از انکار و نهی از منکر در ساختن اخلاق اخلاقی یا الهی جهانی مردم این جهان و در نتیجه تلاش برای جلب رضایت کامل خدا و مشارکت با دوستان در خانه ابدی.
برای محافظت از این روز مبارک و درد و رنج غیر قابل تحمل پیامبر اکرم (ص) است که شاعران و نویسندگان ایرانی مدتهاست در تلاشند تا جلوه رسالت پیامبر اکرم (ص) را حفظ کنند. (ص) با کمک کلمات ادبی نمایندگی می کنند. تصاویر او ارزش عید را نشان می دهد. بگذارید نسل بعدی به نسل بعدی تبدیل شود تا عامل وحدت و تمرکز برای م toلفه وحدت آفرین مسلمان و به یاد آوردن هدف نهایی مأموریت او باشد.
احتمالاً هیچ یک از شاعران بزرگ ایرانی اینقدر تحت تأثیر پیامبر اکرم و آل وی مانند سادی ال سرازی نبوده اند و این در شعر و تعبیر وی مشهود است:
ماه از جمال محمد سقوط می کند / نسبت به حد متوسط محمد (ص) زنا نکنید
ارزش بهشت کامل و شرافتمندانه نیست / از نظر ارزشها با کمال محمد (ص)
قول دیدن روز قضاوت / لیلا عصری شب وصال محمد (ص)
آدم ، نوح ، خلیل ، موسی و عیسی / همراه با سایه محمد (ص)
عرصه هستی محل تلاش او نیست / روزهای بدبختی زمان محمد (فیبی) است
و تمام لباسهای بسته بهشت / فریدال که بلام محمد (P.B.A.B.) آنها را می پذیرد.
مانند زمین ، آسمان سقوط خواهد کرد / برای بوسیدن کفش محمد (ص)
خورشید و ماه به زمین نمی تابند / نور نمی تابد جز جمال محمد (ص. پ.)
شاید اگر خورشید و ماه نتابند / در مقابل دو ابرو مانند هلال محمد (پ.ا.ا.)
چشمانم خواب می دیدند تا جایی که نمی توانستم از افکار محمد (فیبی) بخوابم
سدی ، اگر عشق می ورزی و جوانی / عشق محمد (ص) کافی است ، خاندان محمد (ص)
از نظر سدی ، که به نظر می رسد در شعر فوق در مورد زیبایی پیامبر خواب می بیند ، هیچ کس به زیبایی و اهمیت او نزد خدا توجه ندارد:
بلغ العلی صحبت کامل الدجی / حسنات می گوید همه جنبه های صلح باید بر او و خانواده اش باشد
به همین دلیل برجسته ترین شخصیت مذهبی در شعر سادی حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) است ، و بنابراین می بینیم که مضمون و سلوک متناسب با مقام پیامبر اغلب در کارهای سدی به خصوص در حین روایت نبوی.
به هر بهانه ، سرای ضمن تمجید از خصوصیات اخلاقی پیامبر ، به اهمیت و اعتبار راهی که برای بشر گشوده است ، اشاره می کند:
در این دریا او جز مرد چوپان دنبال چیزی نرفت.
برخلاف پیمبر ، کسی رفت / هرگز به خانه برنخواهد گشت
اندیشه سدی که راه صدام / تاوان به جز مصفا است
* به معنای پیامبر اسلام (فیبی) است. گزیده ای از حسیت: من یک چوپان هستم و مسئولیت موضوع خود را بر عهده دارم
طبق سنت اسلامی و به ویژه پیامبران ، وی پیامبر اسلام را نه تنها صاحب حیوانات ، بلکه رهبر و سرور پیامبران توصیف کرد و ارتقا promotion وی به دلیل چنین موضع گیری و مقبولیتی خاص بود. اعتماد الهی به جدیدترین حضرت حق پیام پیام رسان:
امام روزول ، رهبر سبیل / خدای قابل اعتماد ، مهبات[۱] جبرئیل
العالوری[۲]، خواجه بعث و نشر / امام الهدی ساداس درگان هسا
کلمه دایره در / همه لامپ ها پرتوی نور است
شافعی از پیامبر اکرم اطاعت می کند / قاسماه نسیما نسیم وسیم[۳]
یتیمانی که قرآن را به درستی نمی خوانند / در کتابخانه های بسیاری از کشورها می نشینند
ژو نذر کرد شمشیر ترس را در دست بگیرد / معجزه ماه را از وسط زد[۴]
چوصیتش[۵] در شایعات جهان ، او در ایوان سقوط کرد / مردد بود[۶]
بهلا[۷] محل تقسیم لات / برای ارج نهادن به ناموس مذهبی
اهل لوت و آسیا نیست[۸] برآورد گرد / منسوخ شدن تورات و انجیل
یک شب او در آسمان ننشست / با احترام و جایگاه شاه درگذشت
او در نزدیکی T / چنان داغ بود که هنوز در قبر گابریل بود …
خدای تو ستایش و تعالی می بخشد / زمین سرنوشت تو را می بوسد
آسمان قبل از قدرت شرم بلند است / تو یک حیوان هستی و انسان هنوز آب و گل است[۹]
در ابتدا شما از ابتدا شروع کردید / همه چیز به شرکت های وابسته شما تبدیل شد
من نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید / کدام یک از من بالاتر است
اطاعت از لولاک کافی است / ستایش شما برای طاها و یاس کافی است[۱۰]
چه نعمت شادی آفرین با تو / پیامبر خدا
[۱] فرود آمدن
[۲] شفاعت مردم طبق نبوت: من اولین شفاعت کننده و اولین واسطه در قیامت و مرد مغرور هستم.
[۳] واسطه ها و شفیعان ، پیامبران و اشراف تأثیرگذار و مطیع ، تقسیم کننده بهشت و جهنم ، زیبا و زیبا و نژادی (اشرافی).
[۴] اشاره به معجزه ماه شکافته پیامبر (ص) دارد.
[۵] شهرت، آبرو
[۶] اشاره به معجزه ولادت پیامبر اکرم (ص) و تقسیم کاخ کاراس و رویای نوسواروان.
[۷] شعار Lalala illa Allah
[۸] دو تا از سه مجسمه معروف مکه در جهل.
[۹] ارجاعات به پیامبر هیدن: تعداد پیامبران و مردان بین آب و خاک: من قبل از ایجاد آدم (AA) پیامبر بودم.
[۱۰] ارجاعات به عالم مقدس: Ifكَكََََخَخََكََكََكََكََ اگر اگر بود
شعله های شیفتگی و عشق صدام به پیامبر هرگز کمرنگ نشد و هر جا که ممکن بود ، پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را فرا می خواند تا سعی کند جایگاه هرات خاتمی را در نظام اندیشه اسلامی بهتر از وجدان از وجدان خود ثابت کند. ؛ همانطور که در شعر می گوید ، بعضی از شعرها ، و گاهی بعضی از قطعات او:
– خدایا اگر پودر سعدی / شافعی مصطفی روان را سوار کنی
محمد سید سادات علم / نور و چشم داوری پیامبر
– نگین خاتم رسالت ، پیامبر عرب / شافعی در روز قیامت محمد مختار
اگر واسطه مو و صورت او هستی / خدا را به مردم ناهار و ناهار سوگند نداده ای
به دلیل علاقه وصف ناپذیر سدی به پیامبر است که پس از ستایش خدا او همیشه پیامبر اکرم (ص) را ستایش می کند و به دلیل این عشق و وفاداری با التماس به خدا به دنبال نجات است:
امید رحمت است ، بله ، خصوصاً در یاد / ستایش سید مورال به پیامبری بزرگوار تبدیل می شود
محمد کاز لطف خود را در سرزمین همه خاطرات ستایش می کند / وقتی قطره ای قطره می شود دریای برکت می شود
وقتی دولت باید ، من باید محتوای مصطفی / دوسو اسوفی را در مورد شرکای کرم تمجید کنم.
اگر از محمد / دادگاه نادان حکمت بیاموزید ، با دانش خود خردمند خواهید شد.
سدی در پاسخ به مدعیانی که قرآن را وحی ، سخنان حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) نمی دانستند ، بحث و استدلال قرآن را برگزید.
او هزاران سکه را به عنوان پیامبر ضرب کرد / نخست به نام آدم و آخرین بار در مصطفی
با الهام از جلیل و پیام او از جبرئیل / ریچ ، نه به ذات و گفتار او ، نه با هوی
زبان آکوستیک در روایت او به چه می رسد؟[۱۱]؟
آیا می دانید پیر بزرگوار در بیان / معنی آزا الشمس کورت چه گفت؟
یعنی وجود احمد باید از زمین / خورشید حذف شود و ماه در آن زمان وجود نداشت.
[۱۱] ستاره هایی که به نور کم معروف هستند.
متنی که سدی درباره نقش پیامبر در خلقت و نقش او در میان پیامبران و حدود چهل سال صحبت می کند و نقش او در زندگی انسان دیدار او است. ماهامات ، در حقیقت خطبه برجسته صدام برای تبلیغ و هدایت مردم – زیرا مخاطبان عام را در پیش روی خود دارد – در توضیح موقعیت نبوتها و اعتبار امام در پیشگاه خداوند روشن تر و واضح تر است. مانند سخنان آغازین سدی در خانه اول ، که به دنبال توصیه به مخاطب است ، بابین اتبار ، راوی ، توجه مخاطب را به معنی و پیام کلمات او جلب می کند:
وی درباره مقتدای خط حقیقت و رهبر لشکر طریقت و جواهرات خاتم جلال ، و محتوای عناصر کمال و اطلس پوش “وال-ضحی” و قاتلان “ولیل” آگاهی یافت. آزا ساجی “و تیلسان دار” والصوف یاتیک ربک فترازی “. صاحب مغازه “و در آخر هیچ کس نمی داند من چه جور آدمی هستم؟ ” نه ، نه ، پروردگار ، اگر از دستهای او نترسی ، او طنابهای ماه ، “راه ساعت و شکستن ماه” را نمی شکند.
این داستان را بشنوید: آدام صافی ، رسوایی ساووت بر او پیدا شد ، ادریس چون بزرگداشت نوح بزرگ شد ، تیلاسان از پشت صعود کرد ، بین او خلیل گره خورده بود. قانون اساسی امارات ، به عنوان یک بنی اسرائیلی ، او ننوشت ، او آنلاین خدا را روی انگشت سلیمان قرار داد ، او در نزدیکی پای موسی صندل پوشید ، و عمامه ای بر سر داشت. بزرگتر و بهتر ، و صیادی و این بنده از او می شنوید که می گوید: چهل ساله بود ، نیكی او نتوانست بر شر خود غلبه كند و اطاعت او مهمتر از گناه نیست. به او بگویید لباس های خود را دربیاورد و به جهنم برود. قول بزرگ[۱۲]و تهدید بزرگی که شورشیان ملت صالح آماد تهدید می کنند ….
[۱۲] قول مجازات
او کشتی گیر پیامبر اسلام را امت می داند و او را تنها راه نجات می نامد:
نکته غم انگیز دیوار امت است که شما دارید زیرا طرفدار هستید / خلبان نوح چقدر از امواج می ترسد
آخرین سخنان و پیام سدی ، با همه تلاش های سدی برای نشان دادن و ارائه تصویر واقعی پیامبر اسلام (ص) به مخاطبان خود همزمان – ناتوانی در احقاق حقوق پیامبر اکرم (ص) است. – که ادعا می کنند از اسلام ناب پیروی می کنند ، ما یک درس فراموش نشدنی هستیم:
چشم و نور بیننده ، هدف از وجود آفرینش است
صاحب دل لاینام قلبی / مهمان خاخام ابیتا
در توضیحات بعدی Lanbi / شرح شخصی و زبان سعدی؟
انتهای پیام