اجتماعی

شبکه شاد از بزرگ‌ترین نمادهای توفیق ایران در پدافند غیرعامل

بابین گفت: “در برابر ویروس کرونا می توان از آموزش کشور محافظت کرد:” یکی از بزرگترین نشانه های موفقیت ایران در دفاع از پدافند غیرعامل خود راه اندازی یک شبکه رادیکال است.

به گزارش سلام آنلاین. محسن حاجی میرزایی در جلسه مجلس نمایندگان با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور. ضمن استقبال و گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و تشکر از زحمات ارزنده در سازمان پدافند غیرعامل ، در ساختمان شهید رجایی و به صورت کنفرانس ویدیویی از طریق شبکه شاد برگزار شد. باشد که در محافظت از خود ، جامعه و کشور موفق شویم.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه تهاجم دشمن از دو طریق عمدی و غیر عمدی صورت می گیرد ، گفت: “اشکال مختلف تجاوز به دشمن در کشور وجود دارد که باید فکر کنیم و خود را مجهز کنیم.” تمام محافظت ها از قلب ناشی می شود و اگر می خواهیم محافظت خوبی داشته باشیم ، ابتدا باید بدانیم که چگونه از قلب محافظت کنیم و چگونه باید از آن محافظت کنیم و مطمئناً یکی از مأموریت های آموزش ، آماده سازی افراد برای آینده است. که راهی برای محافظت است. کشور و آینده آن

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت كه “یكی از مهمترین مأموریتهای حفاظت غیرفعال ادامه خدمات ضروری در هر شرایطی است و یكی از بزرگترین دستاوردهای حفاظت غیرفعال در ایران ، شبکه آموزش دانش آموزان (SAD) در عربستان سعودی است. “اندکی پس از کوچینچینا و در حالی که تحصیلات در حال انجام بود.” تعطیل بود ، اتفاق افتاد. این بدان معنی است که ما می توانیم از آموزش کشور در برابر پدیده های خطرناک اجتماعی محافظت کنیم و عملکرد طبیعی فرآیندها و فعالیت ها را مختل کنیم.

یکی از اعضای کابینه با اشاره به استفاده از آموزش غیرنظامی برای محافظت از دانش آموزان گفت: “بهترین راه برای حل این مشکل این است که به فرزندانمان یاد دهیم که چگونه از خود مراقبت کنند. که نوعی آموزش پدافند غیرعامل است. ما به دلیل خطراتی که با آنها روبرو هستند متفاوت هستیم ، اما باید روش صحیح مقابله با خطر را به آنها بیاموزیم.

وی گفت: “اگر یکی از جنبه های حفاظت غیرفعال کاهش آسیب پذیری های ملی باشد ، معلمان ما با ابتکار و نوآوری خود می توانند آسیب پذیری جامعه را نسبت به آموزش کاهش دهند و تلاش کنند.” “به هیچ وجه آموزش را تعطیل نکنیم و دنیای جدیدی را که همه در آن شرکت می کنند به خطر نیندازیم.” این ویروس بدون آسیب رساندن به دانش آموزان دور می شود

وزیر آموزش و پرورش شبکه سادن را یک استراتژی ملی خواند و اظهار داشت که “سادین یک مجمع داخلی است که ظرفیت خود را افزایش می دهد و با گذشت زمان کاستی های آن را کاهش می دهد. “همه ما باید تلاش کنیم تا شبکه سادین را به شرایط روزهای مدرسه کشور اختصاص دهیم.” و نواقص آن برطرف شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حاجی میازاکی به این نتیجه رسید که وزارت آموزش و پرورش پیشتاز توانایی خود در زمینه فراهم آوردن شرایط برای جامعه بهتر فردا است. ما همچنین بر سیاست های محافظت غیرفعال تمرکز کرده و آنها را اجرا می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا