ورزشی

شانس کم باواریایی‌ها برای صعود / امید پرتغالی‌ها به درخشش طارمی در اسپانیا

طبق این گزارش شفاف، لیگ قهرمانان در بازی برگشت امشب ، با دو مسابقه جالب و مهیج که از ساعت 23:30 در پاریس و بوداپست آغاز می شود ، تماشای چهره های هر دو تیم به جلسه ادامه می یابد. نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2021 باید توجه داشت که تقابل ستارگان و البته تیم های برجسته کشورهایی مانند فرانسه ، آلمان ، انگلیس و پرتغال باعث جذابیت بیشتر مسابقات امسال شده است.

پاری سن ژرمن – بایرن مونیخ / تلاش های بایرن در قلب فرانسه

بدون شک بزرگترین بازی امروز برابر پاریس و بایرن در مرکز فرانسه خواهد بود. تیم باواریایی که فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد ، در برابر تیم فوتبال بازی کرد. پاری سن ژرمن آنها 3-2 شکست خوردند تا طعم طمع شکست را پس از 19 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان چشیده و صعود خود را در معرض خطر قرار دهند. آنها حداقل باید دو گل به ثمر برسانند. و اجازه ندهید که گل به مرحله بعدی برسد ، کمی بعید با توجه به نتایج حاصل شده توسط مردم پاریس در این فصل.

دانشجویان پوتیتو (مربی پاری سن ژرمن) ​​تاکنون آنها توانایی بی نظیری از خود نشان داده اند ، آنها در مقدماتی تیم هایی مانند لایپزیگ آلمان و منچستر یونایتد آنها بارسلونا معروف را شکست دادند و در اولین مرحله مقدماتی بارسلونا معروف را شکست دادند تا نشان دهند که آنها برای رسیدن به آرزوی دیرینه در زمین با بهترین توانایی خود وارد زمین شده اند. از آنها در قاره سبز. با بازی ورنر امباپه، نیمار و مارکینوس در برابر بایرن مونیخ بسیار خوب هستند ، حتی خوش بین ترین هواداران بایرن مونیخ نیز به راحتی برنده این دیدار نیستند

البته بایرن مونیخ نباید دست کم گرفته شود ، آنها قطعاً بهترین تیم اروپا هستند که در فصل گذشته و در لیگ قهرمانان اروپا تمام جام های ممکن را به دست آورده اند.فقط با شکست دادن پاری سن ژرمن اروپا در فینال حساس موفق شدند. یکی دیگر را ، با این وجود ، عدم وجود ستاره ، زیرا لوین وزنیاک در این مرحله از فصل کار فیلیپین رشته ها را کمی ببندید.

تیم فوتبال باواریا پس از شکست برابر پاری سن ژرمن تاکنون همه رقبای خود در لیگ قهرمانان و جام حذفی را شکست داده است. بوندلیگا ظاهر آنها چندان خوب نیست و بالعکس اتحادیه برلین آنها با تساوی یک بر یک موافقت کردند تا در شرایط مختلف برای مسابقه امشب آماده شوند.

آمار

  • بایرن مونیخ در 5 مسابقه اخیر خود مقابل پاری سن ژرمن 3 پیروزی ، یک باخت و یک تساوی کسب کرده است ، اما در شرایط بهتری قرار دارد و در 4 پیروزی و 5 باخت یکی از آنها 5 بازی گذشته است.
  • پنج مسابقه اخیر بین دو تیم همیشه پیروز بوده است و هیچ یک از آنها با تساوی به پایان نرسیده است ، باواریا سه بار پیروز شده و پاریس دو بار پیروز شده است.
  • در این مسابقه دو تیم غایب هستند: ایکاردی و مارکینیوس برای پاری سن ژرمن و کاستا ، گونابری ، لواندوفسکی و هافمن برای بایرن مونیخ.

Blues-Porto / امید کوچک برای درخشش تامان

مسابقه دیگه امشب تیم فوتبال چلسی و پورتو این در سویل خواهد بود که دو تیم 2-0 به مصاف هم می روند. دانشجویان توک آنها گامی بلند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشته اند. آبی آنها در مربیگری نیم فصل خود شروع خوبی نداشتند لام لام آنها جایگزین مربی سابق پاری سن ژرمن شدند.این شوک برای آنها مثبت است و این چلسی است که می تواند یک سری پیروزی های ارزشمند را پس از این انتقال بدست آورد و در لیگ قهرمانان خارج از لیگ بدرخشد. منچستر اگر انگلیس به این مرحله راه یابد ، حداقل در ظاهر امشب دیدار سختی نخواهد داشت و پیش بینی می شود که آنها به راحتی به مرحله بعد صعود کنند ، اما نتیجه قابل پیش بینی نخواهد بود. چون حریف تیم است و پاها بسته نیست.

پورتو کسی که در این فصل و با نمایش های خوب و البته درخشش ستاره ها در مسابقات اروپا سابقه قهرمانی در مسابقات اروپا را دارد مهدی طارمی او سرانجام می تواند به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برسد.

آنها دفاع خوبی دارند و برخلاف بازی قبلی با تاما مشکلی ندارند ، انتظار می رود بتوانند حمله کنند. بازیکنان پورتو که قبلاً قادر به حذف یوونتوس در تورین بودند نیز می توانند در این مسابقه غافلگیر شوند. بدون شک امشب میلیون ها ایرانی به دلیل حضور طارمی به این مسابقه توجه خواهند کرد.

آمار

  • هر دو تیم در سه مسابقه اخیر خود برابر نیستند ، چلسی 2 و پورتو 1 پیروزی کسب کرده اند.
  • پورتو برای این دیدار محروم نیست و چلسی کریستین سن را ندارد.
  • پورتو در 5 بازی اخیر خود چهار پیروزی کسب کرده و چلسی نیز سابقه مشابهی دارد.
دکمه بازگشت به بالا