عمومی

سیل مراجعه بیماران عادی بیشتر از کرونایی‌ها!

متخصصان و مدیران بیمارستان در مورد افزایش شدت بیماری در طی شیوع توافق دارند.

به گزارش سلام آنلاینایرانوی نوشت: “شیوع اپیدمی کرولا باعث تشدید بیماری و بیماری های داخلی در میان مردم ایران شده است.” گزارش ها از بیمارستان های ارجاع در تهران نشان دهنده افزایش شدت بیماری و افزایش میزان اشغال تخت بیمارستان نسبت به زمانی است که هیچ اطلاعاتی در مورد شیوع Covid-19 وجود ندارد. وی به عنوان مدیر بیمارستان و متخصص ، نتایج کاهش مراجعه به کلینیک ها و بیمارستان ها و تغییر جهت تجویز خود در یک و نیم سال گذشته به دلیل ترس از ویزیت را به تأخیر انداخت و باعث علائم بیمار شد ، لطفاً به مرکز بهداشت بروید تا به طور جدی بیمار شود. علاوه بر این ، مدیریت تعدادی از بیماری ها ، از جمله بیماری های قلبی عروقی ، بیماری های خود ایمنی ، سرطان ، دیابت ، کلیه و فشار خون بالا و نوروپاتی ، در بیماران به دلیل تأخیر در زایمان و آماده سازی برای تجویز دوز لازم بیماران از بین می رود. اضافه. متخصصان و مدیران بیمارستان در مورد افزایش شدت بیماری در طی شیوع توافق دارند.

شدت بیماری در مقایسه با روز قبل از شیوع افزایش می یابد

مدیر بیمارستان ایمومی کومینی تأیید کرد که شیب منحنی بیمارستان Covid-19 در بزرگترین بیمارستان ارجاعی تهران کاهش یافته است و به “ایران” گفت که مردم از مراجعه به بیمارستان می ترسند. Covid-19 به دلیل بیماری Covid-19 ، در حال حاضر حدود 2 تا 3 هفته است که مراجعه به اورژانس و کلینیک تقریباً طبیعی است ، اما چون بیمار مدت طولانی به بیمارستان نرفته است ، شدت بیماری افزایش یافته است. میزان اشغال تخت بیمارستان افزایش یافته است. Covid-19 شناخته شده نیست که افزایش یافته است.

دکتر خسرو صادق نیت اظهار داشت که حدود 15٪ از تختخوابها به بیماران مبتلا به بیماری عروق مغزی تعلق دارد. این ایالت گفت ، در حال حاضر ، سرویس های غیر Covid-19 به طور کامل عملیاتی هستند و بخش های عصبی از تخت های غیر عروقی جدا شده اند. بنابراین ، اتاق عمل مانند قبل فعال شد و پیوند پیشرفته کبد ، جراحی قلب و کلیه انجام شد. تا چند هفته پیش طبق دستور وزارت بهداشت ، بیماران غیر عروقی مجاز به شرکت در موارد اضطراری نبودند و برای داشتن تخت بیشتر مجبور بودیم سرویس غیر عروقی را تعطیل کنیم.

وی همچنین درباره علت شدیدتر بودن بیماری در روزهای قبل از شیوع توضیح داد: دلیل اصلی ترس و اضطراب بیمارانی بود که می ترسیدند در صورت مراجعه با بیماری روبرو شوند و بیماری قلبی. علاوه بر این ، بیماری های زمینه ای وجود دارد که به دلیل عدم درمان ، شدت این بیماری ها را افزایش می دهد. با تلاش بیماران برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی ، مراجعه به این مرکز برای بیماران ضروری می دانیم و عواقب بیماری زمینه ای بدتر می شود.

توسعه سرطان و شیمی درمانی

مدیر بیمارستان سینای تهران که قصد دارد تعداد تخت های دریافتی توسط بیماران عروقی را کاهش دهد ، همچنین از افزایش سرعت جراحی های غیر عروقی در روزهای اخیر خبر داده است. به ایران بگویید: در مراحل پایانی بیماری است. 220 از 480 تخت مخصوص بیماران عروقی است و فشار کاری پرستاران و پزشکان روی بیماران کرون است. به همین دلیل ، خدمات به بیماری های قلبی کاهش می یابد. بعد از بهبودی دوره بیماری ، اکنون فقط 40 تخت برای درمانگران وجود دارد و بقیه تخت ها به بیماران عادی اختصاص دارد و پرستاران و پزشکان نیز بیماران غیر عروقی را با شیب زیاد و بالا عمل می کنند.

به گفته دکتر محمد تالپو ، پیام رسان کرونا علاوه بر صدمه ای که به بیماری عروق ویروس کرونا قلب وارد کرده و تعداد کشته شدگان را دو برابر کرده است ، این امر جلوگیری از اعزام بیماران به بیمارستان های دانشگاه است که ایمن محسوب می شود. از نظر پرداخت. حذف یک بیمار از یک مرکز پزشکی گاهی باعث پیشرفت بیماری می شود و عوارض جانبی در بیمار اتفاق می افتد. نتیجه چنین وضعیتی مسئولیت کسانی است که از پروتکل بهداشتی پیروی نمی کنند و باعث شیوع ویروس کرونا می شوند.

وی تأکید کرد: اگرچه وضعیت ثبت نام بیماران فاقد بیماری عروقی به حالت طبیعی رسیده است ، اما به دلیل تأخیر در جراحی ، سرطان و به ویژه بیماران دیابتی ، آرتریت روماتوئید. بیماری های عصبی و مزمن بهبود یافته است. زیرا بیشتر این بیماران در هنگام شیوع بیش از حد مصرف می کنند یا خود به خود دارو مصرف می کنند. همه اینها خطرناک است. ما در حال حاضر با پرونده ای روبرو هستیم که در این کنفرانس مطرح شد که اگر یک بیمار 5 ماه قبل تحت عمل جراحی قرار می گرفت ، احتمال زنده ماندن وی بیشتر بود و بیماری او عود نمی کرد. ما بیمارانی داریم که از بیماری خود اطلاع داشته اند اما گفته اند که از ترس معراج نیامده اند.

طالب پور می گوید: دو نوع عوارض درمان تأخیری وجود دارد: نوع 1 بیماری است که نیاز به جراحی دارد و پزشکان در شرایط نامساعد جراحی دستگاه گوارش ، زنان و کلیه و جراحی با تأخیر را توصیه می کنند. وقتی این نوع جراحی ها گاهی ناراحت کننده باشد ، به این معنی است که ما تعداد کمی از بیماران که باید شش ماه قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته باشند اما هنوز عمل را انجام نداده اند ، زیرا ترسیده اند و جلو نمی آیند.

مدیر بیمارستان سینا افزود: “گروه دوم بیماران داخلی مزمن هستند که باید هر ماه به طور منظم بررسی شوند و اگر شکافی وجود داشته باشد و خلوص ویزیت پزشک توسط بیمار کاهش یابد. این نشان می دهد که برای 6 ماه و عدم مصرف داروی مناسب توصیه ما به همه بیماران این است که به طور منظم وضعیت خود را کنترل کنند. با کاهش شیوع پیک چهارم و رعایت ایمنی ، مراجعه به پزشک را فراموش نکنید تا دوباره داروهای آنها تنظیم شود و وضعیت آنها توسط پزشک کنترل شود.

وی هشدار داد: بیماران قلبی که از داروهای فشار خون استفاده می کنند ، افزایش یا کاهش دارو باعث مرگ ناگهانی آنها می شود. همچنین ، اختلالات غدد درون ریز و هورمونی باید مرتباً ویزیت شوند و مراجعه مستقیم انجام شود. همچنین ، بیماری های رایج مانند دیابت و بیماری تیروئید و بیماری های خودایمن نباید کنار گذاشته شوند زیرا ناشناخته هستند و با آزمایش منظم قابل کنترل هستند. از طرف دیگر ، سرطان و شیمی درمانی رها شده و مورد غفلت قرار گرفته و مردم جرات رفتن ندارند. در حالی که انتظار می رود به دلیل رعایت نکات ایمنی ، خطر ویزیت متناسب با عود بیماری باشد.

تأثیرات قابل توجه تخت های مراقبت شغلی بر پذیرش بیماران غیر عروقی

رییس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با تأیید اینکه اشغال تخت های کرون بر ارائه خدمات به سایر بیماران تأثیر بسزایی داشته است ، گفت: “ما در 16 ماه گذشته چهار نفر برتر را پشت سر گذاشتیم. بعداً در استان تهران. . “در اوج چهارم ، که در مارس 2010 آغاز شد ، ما تا 50 درصد از ظرفیت بیمارستان را به بیماران عروقی اختصاص داده ایم. در حال حاضر ، تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه توجه به بیماری های قلبی عروقی به یک سوم کاهش می یابد از بیماران در حداکثر اعزام پیک چهارم. حدود 50 درصد آنها بیمارانی هستند که نیاز به تختخواب های مراقبت ویژه دارند. از آنجا که بیماران بسیار جدی بیشتر از بیماران خوشحال زندگی می کنند ، تأثیر این رویداد تأثیر زیادی بر خدمات سایر بیماران.

تقی ریاحی عدم مراجعه بیماران و دستور فوق برای بستن موارد جراحی و غیر اورژانسی را ذکر می کند که این دو دلیل اصلی در کاهش تعداد مراجعه در بخشهای غیر عروقی است و می گوید: با روش دیگری باز شوید. ما قبلاً مشخص کرده ایم که چگونه می توانیم به بیماران عروقی خدمات ارائه دهیم.

وی در ادامه به کاهش درآمد بیمارستان به دلیل کاهش تعداد بیماران غیر عروقی اشاره کرد و افزود: منبع درآمد از بیمارستان از گمرک رسمی وزارت بهداشت است که می توان نتیجه گرفت. ” در دو ماه گذشته ، 1998 و در طی سال 1999 تا به امروز ، این یک سرویس درمان عروقی بوده است و اقتصاد بیمارستان بسیار آسیب دیده است و هزینه ها بالاتر از درآمد است و ما حدود 20 داریم. “30 درصد شرایط طبیعی و به طور متوسط ​​30 تا 40٪. از دست دادن طبیعی است.

توالی مراجعه بیماران قلبی به پزشک مختل می شود

متخصص قلب و عروق حسن آگازانی گفت: تنظیم عفونت Covid-19 تا حدودی مخل است. “مشاهدات ما در مرکز قلب Tehera ، یک مرکز ارجاع و انتقال ، نشان می دهد که گاهی اوقات ، به ویژه در روزهای اوج بیماری ، ویزیت بیماران به دلیل احتیاط و زمان ویزیت کاهش می یابد.” برای ویزیت ها به تأخیر می افتد.

به گفته یک استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران ، بیماران در مراحل اولیه بسیار گیج هستند و ما با افرادی روبرو هستیم که به علائم خود توجه نمی کنند ، به موقع مراجعه نمی کنند و دچار حمله قلبی می شوند یا مواردی داریم که قلب حمله شکل گرفته و شرایط بدتر ایجاد می شود و سپس آنها به بیمارستان می آیند. مردم فکر می کردند محیط بیمارستان آلوده است و در صورت بازگشت دچار حمله قلبی می شوند.

وی گفت: “مراجعه زودهنگام به پزشک در بیماری های قلبی عروقی بسیار مهم است. در روزهایی که در بالاترین حد خود هستیم ، ویزیت های بیمار نظم خود را از دست می دهند.” در مرکز قلب ، ما به طور فعال وضعیت بیماران را کنترل کرده و قرارهای تلفنی آنها را تنظیم می کنیم. با این حال ، بیماران هنوز فاصله زمانی را وارد می کنند و وقتی از آنها می پرسیم چرا ، پاسخ آنها “ما از ترس تاج نیامده ایم” است.

خانواده نمی آید. کودکان باید بیماری خود را تحمل کنند

حجت درخشانفر ، متخصص ریه در بیمارستان مسیح دانشوری ، کاهش مراجعه به کلینیک های اطفال را گزارش می کند: یکی از دلایل کاهش در کلینیک های اطفال ، نیاز به مراقبت های اضافی است. استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی از جمله تعطیلی مدارس و کاهش ارتباط با جامعه ، میزان بیماری های تنفسی و عفونی را در کودکان کاهش می دهد. به عنوان مثال ، آبله مرغان که بیشتر در طی سال تحصیلی در کودکان مشاهده می شود و همچنین تب دانگ و شپش سر ، در کودکان کمتر دیده می شود.

وی گفت: با گذشت بیش از یک سال از شیوع ، خانواده ها هنوز از مراجعه به کلینیک ها و بیمارستان ها ترس دارند. وی افزود که کلینیک ها در بحران Covid-19 همچنان با کاهش درآمد مواجه هستند. بیشتر بیماران ما به ویزیت آنلاین مراجعه می کنند.

شهید بهشتی ، یکی از اعضای دانشکده علوم پزشکی ، افزود: همزمان با شیوع ویروس ، تعدادی از نام های بیمارستانی از جمله مسیح دانشوری به اوج رسید. به همین دلیل بسیاری از خانواده ها هنوز از مراجعه فرزندان خود به این بیمارستان جلوگیری می کنند. اگر شخص وارد بیمارستان مسیح ناجی شود و یک تاج دریافت کند ، این درک ادامه می یابد. در نتیجه ، جراحی انتخابی به امری عادی تبدیل شده است. اگرچه اغلب توصیه می شود که جراحی انتخابی در شریان های ویروس کرونا قطع شود ، اما از همان زمان این وضعیت ادامه داشته است ، به عنوان مثال ، کودکان مبتلا به فتق یا جراحی های خاص سعی در این کار ندارند. در این موارد نیز خانواده ها پس از حذف یا واکسیناسیون شیوع ، فرزندان خود را مجبور می کنند تا با مشکلات و بیماری های خود مقابله کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا