بین الملل

سومین نظرسنجی چند روز اخیر حاکی از رقابت تنگاتنگ میان بایدن و ترامپ است

در حالی که اکثر رسانه ها نظرسنجی را نشان می دهند که نامزدهای حزب دموکرات را در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 رهبری می کنند ، سومین نظرسنجی در روزهای اخیر ، حاکی از رقابت نزدیک بین نامزدهای دموکرات و جمهوری خواهان است که با اختلاف نظر مخالف هستند. فقط 4٪ هرکدام

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از واشنگتن اگزمینر ، نظرسنجی جدید کالج امرسون نشان می دهد که جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر ، دارای 50٪ پشتیبانی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است. نامزدهای فعلی ترامپ و جمهوری خواه در این مسابقه 46٪ هستند. به عنوان درصد

در کل 964 رای دهنده بالقوه در این نظرسنجی شرکت کردند که درصد مثبت و منفی آن 3.1 درصد بود.

این سومین بررسی در روزهای اخیر برای نشان دادن رقابت است.

در نظرسنجی اخیر Zogby مشخص شد که شکاف بین بایدن و ترامپ 4 درصد است و حمایت از بایدن 44 درصد و ترامپ 40 درصد است.

در همین حال ، یک نظرسنجی جدید راسموسن نشان داد که اختلاف بین این دو رقیب 6 درصد است و بایدن از 48 درصد و ترامپ 42 درصد حمایت می کند. اما نظرسنجی هفته گذشته راسموسن نشان داد 47 درصد حمایت از بایدن و 45 درصد برای ترامپ.

نظرسنجی کالج امرسون همچنین بررسی کرد که چه کسی در انتخابات مشاغل را انتخاب کرده و چگونه است. در این نظرسنجی مشخص شده است که در میان کسانی که در ماه نوامبر به پای صندوق های رأی رفتند ، میزان مشارکت بالاتر از ملاقات بود.

براساس این نظرسنجی ، 58 درصد از رای دهندگان هنوز هم می خواهند به طور مستقیم رای دهند ، در حالی که 43 درصد دیگر به دلیل نگرانی های امنیتی در مورد کروناویروس از طریق پست الکترونیکی رأی می دهند. از میان کسانی که مایل به شرکت در انتخابات هستند ، 65 درصد به ترامپ و 32 درصد برای بایدن رای دادند ، اما در میان کسانی که رأی دادند 76 درصد به بایدن و 20 درصد نیز برای ترامپ رای دادند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا