اجتماعی

سه چالش پیش روی شرکت شهر سالم شهرداری تهران

به گزارش شفاف، دکتر امیر نورمحمدی در دیدار با کادر درمانی مرکز بهداشت تهران که در محل سالن آمفی تئاتر درمانگاه منطقه 6 برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات دکتر چوبینه، مدیر عامل سابق، از زحمات دکتر چوبینه تقدیر کرد. یک موقعیت قابل اعتماد را در نظر بگیرید. برای بعد ذخیره کنید.

وی با اشاره به سابقه همکاری خود با شرکت کنندگان در مناطق دور و نزدیک گفت: زمانی که به شهر سالم پیوستم به عنوان پزشک اورژانس مشغول به کار شدم که به این موضوع نیز افتخار می کنم. پس از آن به طور متناوب به عنوان رئیس درمانگاه های منطقه 4 و 5، رئیس بازرسی، معاون درمان و معاون پیشگیری و بهداشت فعالیت کردم تا به امروز که مسئولیتم خطیرتر شد. .
شهر سالم، رئیس هیئت مدیره این شرکت می گوید: «مشکلی که در این مرحله باعث مسئولیت بیشتر من می شود این است که تا به امروز هیچ همکار رئیس جمهور نیست. این مشکل قابلیت ها و خطرات خاص خود را دارد. چون اگر موفق شویم در آینده فرصت رشد همکاران فراهم می شود و اگر تجربه بدی باشد ممکن است دیگر تکرار نشود.

وی با اشاره به شهردار جدید تهران در راستای تحول و مدیریت جهاد افزود: حرکت جهادی در شهر سالم که وظیفه آن خدمات رسانی است برای همه ما مهم و قابل رویت است و باید در این زمینه با هم همکاری کرد. “

نورمحمدی اولویت اول شهر سالم را خدمت رسانی به کارکنان ایثارگر و بازنشستگان تجلیل کرد و گفت: ظلم در برخی مسائل. اینجاست که حداقل در این زمینه باید خدمات بهداشتی و درمانی به آنها ارائه شود.

به گفته وی، رویکرد جدید مدیریتی شهر سالم بر درآمد پایدار متمرکز است تا بتوانیم بر این اساس هزینه کنیم. برای این امر لازم است همه ما شرکت را متعلق به خود بدانیم و برای رشد و ارتقاء آن تلاش کنیم.

رئیس شهر سالم گفت: شهید همت و شهید سلیمانی همیشه این نکته را مطرح می کنند و عمل می کنند که فرمانده است که جلو می رود و به نیرو می گوید. اگر این کار را انجام دهیم به این معنی است که موفق شده ایم. اما اگر بایستیم و به نیرو بگوییم، کار درست نمی شود. این نشانه ماست! من از دستیار و رئیس کلینیک می خواهم که همیشه در زمینه مشکل حضور داشته باشند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کار را می بیند و با هیچکس دوستی و حسادت ندارد، تاکید کرد: ما در سریال موانع بزرگی داریم. چالش های کارگری، چالش های تجهیزات و چالش های ساخت و ساز با فرسودگی و پارگی.

نورمحمدی افزود: باید به گونه ای کار کنیم که بتوانیم به وظایف خود در قبال بیت المال عمل کنیم. ما باید همه چیز را کنترل کنیم به جز کارمان، پس خدای ناکرده مجبور به هزینه های نادرست باشیم و شرمنده مشتریان مهربان خود نباشیم.
او گفت: «عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست.

رئیس‌جمهور شهر سالم همچنین با اشاره به آیه «وامره شورا بینهم» انجیل گفت: در اتاق من به روی همه کسانی که در زمینه کاری صحبت می‌کنند باز است و از نقد و ایده‌های جدید استقبال می‌کنیم و سعی در نقد داریم.
به گزارش روابط عمومی شهر سالم، وی گفت: کرونا همیشه یک تهدید بوده و هست، اما یک پتانسیل نیز هست. ظرفیت مبتنی بر ارتقای کیفیت خدمات و در نهایت افزایش بهره وری است. بهره وری موضوع اصلی ماست و بر اساس آن کارکنان باید از درآمد شرکت بهره مند شوند که منصفانه است.

دکمه بازگشت به بالا