علمی و پزشکی

سه مدیر اخراجی توییتر چه قدر پاداش گرفتند؟

یک منبع آگاه به رویترز گفت که ایلان ماسک، مدیرعامل پاراگ آگراوال، مدیر مالی ند سگال و ویجایا گید، مدیر حقوقی و سیاست گذاری توییتر را برکنار کرده است. او این مدیران را متهم کرد که او و سرمایه گذاران را در مورد تعداد واقعی حساب های توییتر جعلی گمراه کرده اند.

موسسه تحقیقاتی Aquilar که به دلیل تحقیقات بسته غرامت اجرایی خود شناخته شده است، ارزش به اصطلاح “چتر طلایی” Agrawal را 57.4 میلیون دلار تخمین زد، در حالی که برای Segal 44.5 میلیون دلار و برای Gad 44.5 میلیون دلار است. 20 میلیون دلار است.

علاوه بر این پرداخت ها، این سه مدیر عامل مجموعاً 65 میلیون دلار از ایلان ماسک برای سهام خود در شرکتی که اکنون ماسک خریداری کرده است، دریافت خواهند کرد.

ارزش سهام گاد با 54.20 دلار به ازای هر سهم، 34.8 میلیون دلار است، در حالی که ارزش سهام سگال 22 میلیون دلار و ارزش سهام آگراوال 8.4 میلیون دلار است.

آگراوال قبل از اینکه در نوامبر سال گذشته به عنوان مدیرعامل توییتر منصوب شود، مدیر ارشد فناوری شرکت بود. طبق سهام توییتر، پاداش Agrawal برای سال 2021 حدود 30.4 میلیون دلار است.

اعطای جوایز بزرگ به مدیران عامل برای تغییر مدیریت یک شرکت، فرآیندی رایج برای انتقال آرام مالکیت است، اما می تواند بحث برانگیز باشد. به گزارش سلام آنلاین، کورتنی یو، مدیر تحقیقات Aquilar، مدیران توییتر تنها در صورتی باید این مبالغ را دریافت کنند که ایلان ماسک دلیلی برای پایان دادن به خدمات خود داشته باشد، مثلاً اگر آنها را به دلیل نقض قانون یا نقض قانون اخراج کرده باشد. سیاست شرکت.

بیشتر بخوانید:

220 46

دکمه بازگشت به بالا