ورزشی

سه بازیکن خارجی به جمع ما اضافه می‌شوند/ روزبه چشمی در حال مذاکرات نهایی است

به گزارش شفاف و به نقل از استقلال ، فرهاد مجیدی رئیس باشگاه استقلال در خصوص مدیریت جدید باشگاه و مسائل این تیم توضیحاتی ارائه داد که در ادامه گفت وگو را می خوانید:

– وضعیت کنونی باشگاه را چگونه ارزیابی می کنید؟

کاری که استقلال در سالهای گذشته نمی توانست انجام دهد آجورلو در 10 روز انجام داد و امروز این خبر به من رسید که تیم استقلال زمین تمرین خوبی دارد و باید از آجورلو تشکر کنم. من واقعاً باید در مورد تلاش های آقای نصیری صحبت کنم که دائماً کار تیم را زیر نظر دارد. نکته بعدی این است که من می خواهم از بازیکنانم برای روحیه و شهرت آنها در چند ماه گذشته تشکر کنم. آنها سختی های زیادی را تحمل کردند اما با تمام وجود به تیم خدمت کردند. “ما در نیم فصل گذشته از زمین تمرین خوب محروم بودیم و البته نتوانستیم نتیجه چندانی کسب کنیم ، اما بازیکنان با تمام توان برای استقلال جنگیدند و این برای من بسیار ارزشمند است.”

نظر شما درباره جدایی برخی بازیکنان استقلال چیست؟

به عنوان مربی هرگز فراموش نمی کنم که در سه یا چهار بازی گذشته فرشید اسماعیلی با وجود مصدومیت برای استقلال بازی کرد. استقلال خانه افرادی مثل محمد نادری و مسعود ریگی است و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

بسیاری از طرفداران می خواهند بدانند جذب بازیکنان جدید به چه وضعیتی رسیده است؟

ما سه بازیکن خارجی جذب می کنیم. به احتمال زیاد این هفته دو بازیکن خارجی در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت. سعی کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که در شرایط مسابقه بودند. این دو بازیکن خارجی که به زودی به تیم ما اضافه می شوند ، هر دو در حال رقابت هستند. روزبه چشمی نیز در حال مذاکره نهایی با این باشگاه است و ممکن است به ترکیب ما اضافه شود.

سرانجام ، با وجود تغییر مدیر انجام شده ، آیا به آینده خوشبین هستید؟

از زمانی که آژولو به استقلال رسید با انرژی و اعتماد به نفس بیشتری کار کردم. مسائل مدیریتی در فوتبال بسیار مهم است. مدیران خوب ، قوی و کوشا می توانند به تیم قدرت بدهند و خوشحالم که این اتفاق در شرایط فعلی رخ می دهد. ما هیچ تیمی را در لیگ دست کم نمی گیریم و همه بازی ها برای ما سخت است.

دکمه بازگشت به بالا