عمومی

سه افشاگری – سلام آنلاین

غرب آسیا همچنان مرکز توسعه جهانی است، به ویژه اینکه در روزهای اخیر، پاسخ مشروع و مشروع جمهوری اسلامی ایران به تهاجم و موفقیت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه، ابعاد جدیدی از معادلات جهانی را معرفی کرد.

به گزارش سلام آنلاین، قاسم غفوری در یادداشتی در سیاست روز نوشت: علاوه بر آنچه در عملیات میدانی انجام شد، تنها عملیات موشکی و پهپادی ایران، تکامل دو هفته اخیر یعنی از زمان تهاجم بود. رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران تا به امروز نشان دهنده افشاگری است که ابعاد دیگری از ماهیت درونی و خواسته های غربی از حقوق بشر و صلح جهانی را آشکار می کند.

اولین در پی حملات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند مستشار ایرانی غربی از آمریکا به فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شد. تماس های گسترده و گسترده با مقامات ایرانی از جمله وزیر امور خارجه و حتی برخی از کشورهای منطقه میانجی گری شده است تا با کلمه کلیدی مدارا، پاسخ ایران به جنایات صهیونیست ها را مهار کنند. این نگرش به اصطلاح خود مدارا در حالی است که این کشورها هرگز چنین رویکردی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی در طول شش ماه نسل کشی در غزه نداشته اند و در واقع درگیر این نسل کشی بوده اند. از سوی دیگر، غرب از واژه خویشتن داری نه برای صلح و امنیت در منطقه، بلکه برای حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده کرده است، در حالی که در شش ماه اخیر این چارچوب حمایتی، واژه خویشتن داری را پس گرفته اند. . – مدارا با رژیم صهیونیستی.

دومین به گفته رهبران غربی، در جریان عملیات وعده واقعی، کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با هدف قرار دادن موشک ها و پهپادهای ایرانی از رژیم حمایت کردند. در حالی که آنها ادعا می کنند می توانند در برابر اکثر حملات مقاومت کنند، این سوال مطرح می شود که چرا آنهایی که توانایی نظامی و سیستمی را برای آنچه آنها رویارویی با ایران می نامند، ظرف شش ماه پس از استفاده از این سلاح ها برای مقابله با نسل کشی در غزه انجام داده اند آنها از فاجعه انسانی در منطقه بهره ای نبردند؟ هرج و مرج نگرش های غربی جنبه دیگری از نادرستی ادعاهای حقوق بشر غربی را به جهان نشان می دهد.

سوم اینکه پس از عملیات بیعت وفا ضمن محکومیت حمایت مشروع ایران، غرب نیز در شورای امنیت از رژیم صهیونیستی حمایت کرد. سازمان ملل متحد موظف است که اجازه ندهد اقدامات ایران پاسخی ندارد. وی گفت: ایالات متحده اقدامات بیشتری را برای پاسخگویی ایران به سازمان ملل در نظر خواهد گرفت و ایران مسئول “حملات بی سابقه معاون سفیر فرانسه در سازمان ملل” است، ایران از شورای امنیت می خواهد که کار کند . برقراری صلح در منطقه سفیر انگلیس در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی نقش غیرقابل قبولی در بی ثبات کردن منطقه دارد. جمهوری اسلامی قصد خود را برای ایجاد ناآرامی در منطقه اعلام کرده است.

اگرچه رهبران غربی قبل و بعد از عملیات صادق ادعا می کردند که در تلاش برای کاهش تنش و ایجاد امنیت و آرامش هستند، اما موضع آنها در جلسه شورای امنیت نه تنها منعکس کننده این ادعا نبود، بلکه از مقام رسمی خواستار شد. بحران و ناامنی بیشتر در منطقه. از سوی دیگر، غرب قوانین بین‌المللی و حق مشروع دفاع و محکومیت پاسخ ایران به تجاوزات و جنایات صهیونیست‌ها را نادیده می‌گیرد و از سوی دیگر به گونه‌ای از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند که گویی رژیم صهیونیستی نیست. جنایات رژیم صهیونیستی طی هفت ماه گذشته در غزه رخ نداده است. آنها به لزوم پایان دادن به نسل کشی غزه و کمک رسانی به فلسطین اشاره ای نکردند و بار دیگر بر مشارکت و مشارکت خود در کشتار غزه تاکید کردند.

این نگرش غرب در نشست شورای امنیت به جهانیان نشان داد که غرب بر خلاف ادعاها و تفرقه های روزهای اخیر، نه تنها ناجی و حامی صلح و امنیت است ماشین نسل کشی و جنایت در غزه در برابر بشریتی که باید پاسخگو و مجازات شود، غربی ها در شورای امنیت نشان داده اند که برای حقوق و قوانین بین المللی ارزشی قائل نیستند و تنها هدفشان حمایت از رژیمی است که ایدئولوژی ای جز جنایت و قتل ندارد. در دو هفته گذشته، در سه مرحله قبل، حین و بعد از وعده های وفادارانه، غربی ها ضد بشری بودن و دروغ بودن مطالبات انسانی و امنیتی خود را به جهانیان نشان دادند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا