اجتماعی

سهم ۶۵ درصدی شهرداری ها از عوارض آلایندگی

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار تهران گفت: “ما انتظار داریم از دولت حمایت كامل برای رسیدگی به مسائل شهری و مسائل زیست محیطی شود.”

به گزارش سلام آنلاین ، شینا انصاری همزمان با سومین روز از هفته تهران با عنوان “مدرسه تهران؛ وی گفت: “در جلسه ای با رئیس فعالیت های زیست محیطی شورای اسلامی ، وی اظهار داشت كه انتظار داریم از دولت حمایت كامل برای رسیدگی به مسائل و مشكلات زیست محیطی شهری داشته باشیم.” کالاها مسئله مهمی در مسئولیت جمع آوری زباله از کالاها هستند ، اما هنگام هدر رفتن ، نام شهر لزوما ذکر می شود ، در حالی که قانون مدیریت پسماند در سند فوق پیشنهاد شده است از سال 2004 بیان شده است که مسئولیت شهر مدیریت زباله های خانگی است و مدیریت پسماند ویژه ، از جمله بیمارستان ها ، بیماری های عفونی ، صنعت و کشاورزی از حوصله آنها نیست.

وی افزود: تولیدكنندگان بطری های پلاستیكی و صنایعی كه زباله های بزرگ و مضر برای محیط زیست تولید می كنند ، مانند سایر كشورها ، باید در چارچوب مالیات سبز پاسخگو باشند ، اما در حال حاضر تمام تأثیرات آن بر شهر است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار تهران با اشاره به اینکه تهران آماده است تا در مواردی مانند پایش آلودگی سازمان های زیست محیطی را همراهی کند ، گفت: تجهیزات و امکانات به شهر تحویل داده می شود. مردم. به عنوان مثال امروز گشت های محیط زیست شهری برای حل مشکلات زیست محیطی 22 تهران ایجاد شده است.

وی افزود: “در هفته گذشته موضوع مربوط به حذف صندوق ملی محیط زیست از مالیات آلودگی مطرح شده است.” در حال حاضر ، طبق تبصره های ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده ، واحدهای تولیدی توسط محیط زیست کنترل و اندازه گیری می شوند و در صورت تأیید آلودگی ، یک درصد از فروش آن باید به شهرها و مناطق روستایی مانند مالیات آلودگی پرداخت شود. . با توجه به موقعیت مکانی آنها پرداخت کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار تهران ، انصاری در پایان اظهار داشت: در امور محیط زیست شهر مانند حیاط ها. مدیریت سبز ، مدیریت پسماند ، بهبود کیفیت هوا. و غیره. 35٪ از مبلغ باید برای صندوق ملی محیط زیست در نظر گرفته شود تا ابتدا برای تهیه تجهیزات در صنعت جهت از بین بردن آلودگی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا