حوادث

سقوط پژو از ارتفاع ۵ متری در بزرگراه شهید بابایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران از سقوط و سقوط یک دستگاه پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی گفت: ساعت 22:38 روز یکشنبه یک فقره سانحه رانندگی در مسیر 125 غرب به شرق جاده شهید بابایی روبروی شهرک شهید بهشتی رخ داد.

وی با توجه به حضور خودروهای آتش نشانی در محل گفت: با حضور خودروهای آتش نشانی مشاهده کردند این حادثه بین یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه پژو 405 رخ داد و پژو 405 از جاده متواری شد. و پس از برخورد با مانع در وسط مسیرها و فونداسیون ترانس از ارتفاع حدود پنج متری به باند پایین جاده شهید بابایی سقوط کرد و در پشت بام توقف کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران گفت: این حادثه همچنین منجر به ریزش ترانس برق و کشته شدن 6 نفر از جمله سه مرد، دو زن و یک کودک شد و یکی از آنها سوار بر پژو 405 بود و تا رسیدن آتش نشانان تعدادی از آنها دچار حادثه شدند. از خودرو خارج شده و سایرین نجات یافتند.دو خودرو پس از بازگشت خودرو به حالت عادی و کابین آن توسط آتش نشانان قطع شد.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه کسی کشته نشده است، افزود: تعدادی از 6 مجروح وخیم به اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان همچنین اقدامات لازم برای تبدیل خودرو را انجام دادند، گفت: با کمک پلیس راهور، خودروهای پژو 405 و پژو 206 نیز به ایمنی جاده ها و خودروهای آتش نشانی منتقل شدند. ماموریت خود را به پایان رساندند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، علت این حادثه توسط کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام می شود.

انتهای پیام/

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا