اجتماعی

سرنوشت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت

تقریباً چهار سال است که من با معاون اول رئیس جمهور تماس گرفته ام و این قانون را برای تأمین امنیت زنان در برابر خشونت و اسناد و مدارک حمایتی آن برای دولت (3 مارس 1995) ارسال کردم ، لایحه ای که مطالعه را آغاز کرد. و در دولت دهم و در دولت یازدهم تحصیل کرد. اختلال ادامه داشت.
و در چارچوب تفسیر شورای نگهبان از این لایحه که منصفانه بود ، در اردیبهشت سال 96 به دادگاه ارسال شد. در سپتامبر 1998 ، وی با یک تغییر اساسی در شکل و محتوای معاون وزیر امور زنان به دولت بازگشت.
سرانجام ، پس از 40 جلسه ، بررسی کمیسیون ها و کمیته های فرعی دولت به پایان رسید و توسط دولت آینده به مجلس ارائه می شود. اکنون از هفت خواننده ، دو خواننده ، مجلس و نگهبان دارد.
رویدادهای ملی و جهانی فرصتی برای ارزیابی وضعیت موجود و انعکاس نیازها و خواسته های وضعیت مطلوب ، توجه به اولویت های فعالیت های منطقه ای و ملی و شناسایی سهم دقیق هر یک از عوامل دخیل در حفظ است. وضعیت فعلی. از قانون و فرهنگ و آداب و رسوم گرفته تا نهادهای مدنی و رسانه ها.
امسال ، با تشدید شیوع بیماری های قلبی عروقی ، شعار روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان متمرکز است. حفاظت از منابع ، پاسخ (به تقاضا) و جمع آوری داده ها بر روی بحران Covid 19 متمرکز شده اند و اینکه چه اقدامات منفی و مثبتی باید در این دوره خاص برای کاهش پیامدهای منفی آن انجام شود. در مورد وضعیت خشونت و زندگی زنان؟
افزایش آگاهی عمومی برای مشارکت عمومی در کاهش و از بین بردن انواع خشونت ها ، از جمله علیه زنان ، محقق نخواهد شد ، مگر اینکه زمینه گفتگو در زمینه ایجاد و پیامدهای آن فراهم شود. مردم انتقاد سازنده ای از تمرین و به اشتراک گذاری تجربیات و راه حل های مفید دارند.
در این میان ، سرنوشت لایحه ایمنی زنان ، آخرین روند در مورد عملی ترین اقدام حقوقی و چشم انداز آینده آن را در دستور کار زنان و جامعه جامعه مدنی تا اطلاع ثانوی دنبال کنید و منتظر خواندن است. ادامه هید!

دکمه بازگشت به بالا