عمومی

سرنوشت سرباز خبرساز چه شد؟

چه بر سر بنیانگذاران مطبوعات آمده است؟

سربازان در جاهایی که به آنها گفته می شود خدمت می کنند ، اما کمی عجیب است که وقتی یک نیروی انسانی ، صرف نظر از درجه خود ، به یکی از خواسته های غیرقانونی خود تسلیم شود و مطابق با تمام نیروهای خود قانون را اجرا کند ، وی به رختشویخانه پلیس منتقل شد.

به گزارش سلام آنلاین. روزنامه دلسوز بیش از یک ماه است که علی اصغر آنابستانی ، یک قانونگذار ، به سربازان راهور سیلی زده است ، اما اکنون گزارش هایی مبنی بر انتقال وی از واحد عملیاتی راهور به پلیس راهنمایی و رانندگی برای پرداخت مابقی هزینه های خدماتش وجود دارد. به تصویب. عملی که به نظر می رسد مانع تحریک بیشتر است ، اما مشخص نیست که این سرباز باید مجازات شود یا تشویق شود.
در ترافیک سنگین تهران ، تردد در خط ویژه یک مزیت است ، به همین دلیل بسیاری از افراد در تلاشند تا از این فرصت استفاده کنند. اما طبق قانون فقط اتوبوس ها ، قطارها ، آمبولانس ها و برخی دیگر از وسایل نقلیه با شرایط خاص مانند وسایل نقلیه وزارت امور خارجه و ریاست جمهوری می توانند از چنین موقعیت هایی به همه نرسند. با ظهور اتومبیل های پیشرو. از این نظر ، برای جلوگیری از تخلفات احتمالی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، بیشتر سربازان این گروه ، همیشه در ابتدا و انتهای جاده بدون ترافیک متوقف می شوند و سعی در اجرای قانون دارند. با این وجود بسیاری از مردم توانستند با معرفی خود و استفاده از هویت قانونی خود از قانون گریزان باشند زیرا مردم 3000 اونس بنزین را در پشت چراغ قرمز و ترافیک به آتش کشیدند. علی اصغر آنابستانی ، یکی از اعضای شورای اسلامی ، ممکن است در تلاش بود تا از ترافیک سنگین در تهران عبور کند ، اما اکنون سربازان با دانستن قانون و عمل در آنجا ایستاده اند ، نه نمایندگان مجلس.
ماجرای نمایندگان و سربازان راهور با به دست آوردن ویدئویی در دنیای آنلاین آغاز شد که نشان می داد آنابستانی ، یکی از اعضای خانه ملت ، پس از اصرار به عبور از یک خط ویژه و مسدود کردن ، به صورت عابد اکبری سیلی می زند. این اقدام بلافاصله با واکنش برخی افراد و شخصیت های سیاسی و اجتماعی همراه شد و همه آنها از نهادهای مربوطه خواستند تا موضوع صادر شده با دستور صادره توسط سردار حسین اشتری ، فرمانده دفاع از حقوق بشر را فوراً پیگیری کنند. وظیفه رئیس است و از طریق معاون مدیرکل امور حقوقی و بازرسی ناجا این موضوع را رصد می کند.
با این وجود ، اگرچه در ابتدا گروهی سعی در انکار حقیقت ماجرا داشتند ، اما فیلم از این حادثه را از طریق دوربین های پلیس روی خط ویژه ای از دروازه های دولت محل وقوع حادثه منتشر کردند.در واقع ، شهادت در میان شاهدان عینی در فیلم اول. جایی برای انکار نیست. بنابراین نماینده اشتباه فیلم را در اینترنت قرار داد و از سربازان رهاب برای اجرای قانون تشکر کرد و از مردم به دلیل توهین هایی که ادعا کرد عذرخواهی کرد ، در حالی که ادعا کرد این کار را کرده است.
اما داستان به اینجا ختم نمی شود ، بلکه افکار عمومی است و در واقع نیروی پلیس مصر از طریق دادگاه های مربوطه از حقوق سربازان و پلیس راهو دفاع کرد. در نتیجه ، مواردی وجود دارد که گاهی خاموش می شوند ، و این باعث می شود حادثه احساس شود ، مانند موردی که پلیس در فرودگاه مهباده سیلی زد به نمایندگان مجلس ، که در گذشته اتفاق افتاد ، بدون تحقیق فراموش می شود. اما پلیس به رسانه ها گفت که شکایت وی معتبر است. چند روز پیش سردار سید کمال هادیان فر فرمانده پلیس راهور ناجا در گفت وگو با سلام آنلاین ، درباره آخرین تحولات درگیری علی اصغر آنابستانی با پلیس راهور صحبت کرد. “هنوز شکایت ما قطعی نشده و دادگاه در حال رسیدگی است.”
سردار حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور در مصاحبه با سلام آنلاین نیز یادآور شد: “این موضوعی است بین پلیس ، مجلس و دادگاه ها. موضوع باید به طور کامل بررسی شود و دادگاه براساس آنچه در صحنه اتفاق افتاده حکم صادر می کند. “فرماندهان محترم ناجا و مجلس موضوع را پیگیری می کنند و تصمیم بر این است که گزارشی تهیه شود و در پایان تصمیم گیری توسط قوه قضائیه انجام می شود.”
در همین حال ، علیرغم اینکه طبق گفته پلیس ، پرونده در حال رسیدگی در دادگاه است ، اما منابع به حمدلی گفتند که سرباز ابی از واحد پلیس راهنمایی و رانندگی جدا شده است که مسئولیت مدیریت آن را به عهده داشت. ترافیک در جاده های خاص. و در مقر سازمان به خشکشویی منتقل شد. این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد و باید پرسید که چرا سربازانی که قانون را به درستی دنبال می کنند باید به خشکشویی منتقل شوند؟
البته ، سربازان در جاهایی که به آنها گفته می شود خدمت می کنند ، اما وقتی زور مردی که وضعیت قانونی کسی را در نظر نگیرد از نیازهای غیرقانونی دست نمی کشد و خط قانون را با تمام قدرت اجرا می کند. او به لباسشویی پلیس منتقل شد ، بسیار عجیب به نظر می رسد بنابراین شاید این امر باعث دلسردی سایر کادرها و وظیفه رها در اعمال نابرابر قانون شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا