بین الملل

سرتیپ سریع: بزودی مقاومت یمن از قایق جدید نظامی رونمایی می کند

به گزارش سلام آنلاین به نقل از سایت «المسیره» یمن، سریع بدون اشاره به جزئیات گفت: رسانه های جنگی ارتش یمن فردا ساعت 15 به وقت محلی تصاویری از این قایق را پخش خواهند کرد.

او همچنین گفت که قایق “Transworld Navigator” را هدف قرار داده است و تصاویر آن منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ سریع نام یا سایر مشخصات قایق نظامی را ذکر نکرد.

ارتش یمن در نمایشگاهی که در سپتامبر سال گذشته برگزار شد از چندین سلاح بومی رونمایی کرد که از آن جمله می توان به موشک کروز سیجیل 180 کیلومتری، موشک پدافند هوایی برک 2 به طول 70 کیلومتر و ارتفاعات 20 کیلومتری و تعدادی دیگر اشاره کرد. موشک جدی ضمین موشک های بدر 4، قدس 4، عقیل، طوفان، مایون و تنکیل را از جمله سلاح های پیشرفته ای توصیف کرد که در رزمایش نظامی یمن سال گذشته در صنعا به نمایش درآمد.

بومی سازی تسلیحات نظامی یمن در حالی که این کشور همچنان کشتی های تجاری متصل به بنادر رژیم صهیونیستی را با حملات موشکی و پهپادی هدف قرار می دهد.

در همین راستا، نیروهای مسلح یمن قول داده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را متوقف نکند، به حمله به کشتی ها یا کشتی های این رژیم که عازم سرزمین های اشغالی و کشتی های نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ هستند، ادامه خواهند داد. در نوار غزه و کشتار این منطقه خواهد داد

آمریکا و انگلیس بارها به بهانه حفاظت از کشتیرانی بین المللی به پایگاه های نظامی یمن حمله کرده اند، اما به گفته کارشناسان بین المللی، این اقدامات نتوانسته از حمله به کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ جلوگیری کند.

اتحادیه اروپا همچنین یک ماموریت دریایی در دریای سرخ به نام “آسپید” راه اندازی کرده است و مدعی است که هدف از این عملیات فقط حفاظت است.

310310

دکمه بازگشت به بالا