سایت ۱۶۴۹ چه خدماتی دارد؟

سایت ۱۶۴۹ چه خدماتی دارد؟

سامانه تماس و مرکز تماس 1649 با هدف برقراری ارتباط با کسب و کار اقتصاد دیجیتال و ابلاغ آخرین تایید و راهنمایی نهادهای مربوطه در چارچوب مقررات حمایت از اقتصاد دیجیتال و تالار تجارت و ثبت شکایات. ابزارها و بسترهای مرتبط و ردیابی آنها از دیگر اهداف این پایگاه و مرکز پیگیری است.

به گزارش سلام آنلاین، اوایل مهرماه امسال بر اساس تصمیم مقامات ذیصلاح امنیتی، محدودیت هایی برای تعدادی از تریبون های خارجی ایجاد شد که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و کسب و کارها در اقتصاد دیجیتال می شود.

برای رفع این مشکلات، وزارت ارتباطات به عنوان یکی از مسئولان کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت با همکاری اعضای این کارگروه تلاش کرده است تا با همکاری نزدیک با این مجمع، درک درستی از شرایط ایجاد کند. و دستگاه های اجرایی ذیصلاح بر اساس قانون و مردم. می توانند کسب و کار شکسته خود را در اینترنت بازگردانند.

از این رو از مهرماه امسال تلاش های زیادی در دبیرخانه کارگروه اقتصاد دیجیتال و نمایندگان این کارگروه انجام شده که منجر به تهیه آیین نامه ای با 14 ماده و 30 نوع حمایت شده است و این امر این آیین نامه با توجه به تاکید رئیس جمهور بر سرعت و بروکراسی بیرونی، مراحل اداری و آیین نامه ها پس از تصویب رئیس جمهور در نیمه آبان ماه توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

در همین راستا ششم آذرماه با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از سامانه و مرکز ارتباطات حمایت از کسب و کار اقتصاد دیجیتال رونمایی شد.

به گفته رئیس سازمان فناوری اطلاعات، این سامانه قرار است از یک سو قابلیت های بستر داخلی را به نمایش بگذارد و از سوی دیگر ایده های بهبود کسب و کار را از ابزارها و بسترها منعکس کند و چالش ها را در قالب یک پنجره واحد امیدواریم با ظرفیتی که ایجاد شده و با ارتباط تنگاتنگی که بین مدیران، پلتفرم و کسب و کار در فضای مجازی ایجاد شده است، پتانسیل بیشتری برای مردم و کسب و کارها در اقتصاد دیجیتال داشته باشیم. .

مهدی مظفری مدیرکل نظارت و هماهنگی کسب و کار در خصوص جزئیات این سامانه گفت: سامانه 1649 علاوه بر پایگاه الکترونیکی «آیین نامه حمایت از اقتصاد دیجیتال و مجمع کسب و کار» به تصویب ویژه ای رسیده است. کارگروه اقتصاد دیجیتال اطلاعات را در قالب مراکز تماس با همین شماره، آماده ارائه خدمات و پیگیری درخواست‌ها از پلتفرم‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌کند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی داخلی اعلام کرد: متولیان این طرح تمام تلاش خود را می‌کنند، خود را در بهترین و دقیق‌ترین اجرای این حکم پیاده می‌کنند.

چه خدماتی در سامانه 1649 ارائه می شود؟

با ورود به سامانه، پنج پلتفرم اول تا کنون تایید شده است. در بخش‌های دیگر سایت، دو عنوان ابزار و انجمن پشتیبانی قابل مشاهده است.

بخش کمک پلتفرم پشتیبانی هایی است که پلتفرم باید از کسب و کارهای آنلاین ارائه کند و می توان به بازاریابی الکترونیک خرید و فروش، خدمات مالی و زیرساخت، پرداخت و تبلیغات و اطلاع رسانی اشاره کرد.

در بخش بازاریابی الکترونیکی، پلتفرم علاوه بر فراهم کردن فضای بازاریابی الکترونیکی برای خرید و فروش و در معرض دید قرار دادن کالاها و خدمات و سایر فضاهای بازاریابی در رقابت، موظف به ارائه بسته های تبلیغاتی ویژه برای کسب و کارهای موجود است.تعداد فالوورها . نیمی از زمان آنها در یک سکوی خارجی بودند. رسیدن

همچنین در بخش خدمات مالی و زیرساخت‌های پرداخت اعلام شده است که این پلتفرم نیازمند ارائه خدمات پرداخت آنلاین شامل حساب‌های امانی، خرید اعتباری، پس‌پرداخت و دوره‌های پرداخت به مشاغل است.

بر اساس این گزارش، در بخش سوم، پلتفرم‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی موظفند با شرایطی که در پلتفرم‌های خارجی وجود دارد، بسته تبلیغاتی رایگان ویژه کسب‌وکارها را تا رسیدن به نصف تعداد فالوورها در اختیار آنها قرار دهند.

لازم به ذکر است که در قسمت آخر سایت ۱۶۴۹ هر یک از انجمن های مورد تایید جزئیات بسته کمکی خود را برای کسب و کارهای آنلاین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا