تازه های کسب و کارعمومی

سایبان پارکینگ برای پارکینگ‌های عمومی و خصوصی استفاده می‌شوند؟

سایبان پارکینگ اداری، یکی از پرکاربرد ترین سازه های سبک می باشد.سایبان پارکینگ اداری، یکی از پرکاربرد ترین انوع سایبان و سازه های سبک به حساب می آید که برای بسیاری از شرکت ها و ادارات که پارکینگ رو باز دارند، طراحی و تولید می شود و افراد به راحتی از سایه مطبوع سایبان اداری استفاده کنند. لازم به ذکر است که سایبان پارکینگ می تواند مزایای بسیاری داشته باشد، به همین دلیل است که امروزه استفاده از آن به شکل گسترده ای رایج شده است. سایبان پارکینگ هم می تواند به صورت و هم چنین به شکل سایبان های اداری در اختیار در خواست کنندگان محترم قرار بگیرد.

 قصد داریم تا به بررسی سایبان پارکینگ بپردازیم و در مطالب سودمندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. هر آنچه که باید درباره سایبان پارکینگ اداری بدانیم.

سایبان پارکینگ اداری یکی از انواع سایبان های تولید شده می باشد که معمولاً ابعاد و اندازه آن از سایبان های خانگی بزرگ تر است زیرا برای تعداد خودرو های بیشتری طراحی و تولید می شود. این سایبان ها به صورت یکنواخت در فضای باز نصب گردیده و این امکان را برای رانندگان فراهم می آورند تا با خیال راحت در زیر سایبان، خودرو های خود را پاک نموده و وقت خود را برای یافتن جای پارک مناسب اتلاف ننمایند. طراحی سایبان پارکینگ اداری به گونه ای صورت می گیرد که امکان گردش خودرو و پارک آن با سهولت بیشتری انجام شود.

استفاده از سایبان ها به زمان های گذشته یعنی زمانی که تمدن انسانی شکل گرفت، باز می گردد. می توان اذعان داشت که از سال های دور استفاده از سایبان ها در زندگی بشر، نقشی بسیار پر رنگ و حیاتی داشته است. بسیاری از مردم در گذشته، برای موارد مختلفی مانند سایه اندازی بر روی خانه یا قسمتی از خانه و هم چنین در بازارها، از انواع سایبان بهره می بردند. به علاوه در کاخ های سلطنتی برای برپایی جشن ها و مراسمات از سایبان هایی استفاده می شد که از متریال پارچه ساخته شده بودند.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که امروزه با پیشرفت علم و فناوری و هم چنین به وجود آمدن ابزار و وسایل خاص، شکل و استفاده از سایبان ها به صورت کلی دچار تغییر شد و افراد از  انواع سایبان برای موارد مختلف استفاده می کنند. در واقع سایبان ها دیگر برای سایه اندازی در بازار استفاده نمی شود بلکه به تمام خانه ها، ویلاها، ادارات، مجتمع های تجاری و اداری و … راه پیدا کرده است.

Are parking canopies used for public and private parking lots?

لازم به ذکر است که در خواست کنندگان برای حفاظت از خودرو در برابر عوامل زیر، در خواست کنندگان برای حفاظت از خودرو در برابر عوامل زیر سایبان پارکینگ اداری را سفارش می دهند :

  • تابش شدید آفتاب در تابستان و نبودن سایه
  • بارش های برف و باران در فواصل مختلف سال و همین طور نیز معضل کمبود جای پارک مناسب و …
  • پرتاب اشیا به سمت خودرو و آسیب رساندن به بدنه آن
  • حفاظت از خودرو در برابر فضولات پرندگان و …

شایان به ذکر است که حفاظت از خودرو در برابر عوامل مخرب و آسیب زا یک اصل بسیار مهم و اساسی به حساب می آید، به دلیل آن که با آسیب دیدن رنگ خودرو و سیستم داخلی آن، هزینه هنگفتی را باید متحمل شویم و برای تعمیرات آن پرداخت کنیم، بنابراین بهتر است که از پارکینگ های مسقف یا  انواع سایبان پارکینگ استفاده نماییم.

سایبان پارکینگ اداری علاوه بر آن که در مقابل عوامل طبیعی و آسیب زا خودرو را محافظت می کند، باعث زیبایی محیطی که در آن سایبان اداری قرار گرفته است نیز می شود. مهندسان در تلاش اند که برای زیبایی هر چه تمام تر محیط، انواع سازه ها از جمله سایبان پارکینگ اداری را به گونه ایی طراحی و تولید کنند که، بسیار با معماری روز دنیا مطابقت داشته باشد و هم چنین از لحاظ مقاومت و استحکام در بالاترین حد ممکن خود باشد. البته می توان اشاره داشت که سایبان پارکینگ خانگی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می تواند هم از خودرو شما محافظت کند و هم زیبایی خانه یا ویلا را تضمین نماید.

بهترین افرادی که می توانند به طراحی و ساخت انواع سازه های سبک به خصوص سایبان های مختلف بپردازند، مهندسان هستند. به دلیل آن که مهندسان تمامی ضوابط و قواعد ساخت سایبان را در نظر می گیرند. به عنوان مثال مهندسان با در نظر گرفتن زاویه و شدت تابش خورشید، سعی می کنند تا بهترین سایه را برای سایبان پارکینگ اداری طراحی و تولید کنند و هم چنین ایجاد سایبانی مقاوم و با استحکام بالا در مقابل تمامی عوامل جوی به وجود آورند .

سایبان پارکینگ را می توان در قسمت های مختلف شهر برای آسایش و رفاه انسان ها به وجود آورد، به عنوان مثال می توان از سایبان اداری در مجتمع های تجاری و اداری ، که کمبود پارکینگ مسقف دارند، استفاده کرد . هم چنین می توان در ایستگاه های تاکسی و اتوبوس از انواع سایبان پارکینگ بهره برد.

 دلایل استفاده از سایبان پارکینگ اداری

همواره یکی از سوالات بسیار مهم و اساسی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است این است که چرا استفاده از سایبان پارکینگ اداری مهم است؟برای پاسخ به این سوال می بایست به این نکته اشاره داشته باشیم که همواره عده ی زیادی هستند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن هم به طور مداوم برای این افراد آزاردهنده است. یکی دیگر از مشکلات و دغدغه این افراد قرارگیری وسیله نقلیه گران قیمت آن ها در زیر نور خورشید است. قرارگیری خودرو در معرض تابش نور مستقیم خورشید می تواند بسیار آسیب دهنده باشد.

برای محافظت از خودرو در برابر عوامل خارجی نظیر نور شدید خورشید و یا عوامل طبیعی مانند بارش های شدید باران و برف، افراد برای نصب سایبان ها در طی این سال ها اهمیت ویژه ای قائل شده اند. حفاظت سایبان از خودرو به دلیل قرارگیری در هوای آزاد و در مجاورت نور شدید خورشید، سبب گردیده است تا استفاده از سایبان برای این افراد سرمایه گذاری بسیار مناسبی باشد.

نصب و اجرای سایبان پارکینگ خودرو را با استهلاک بسیار کمتر حفظ می نمایند. یکی از وسیله های جانبی برای محافظت از انواع خودرو ها سایبان پارکینگ می باشد. سایبان پارکینگ به منظور ایجاد محافظ و یک سر پناه در برابر عواملی مانند باران های اسیدی که موجب رنگ پریدگی یا آسیب بدنه خودرو می شود، نصب می گردد. این سایبان ها حفاظت از خودروی شما را در برابر عوامل مختلف تضمین می کنند. همان طور که پیش از این اشاره شد از این سایبان ها در محیط هایی نظیر کارخانجات و اداره ها، مراکز آموزشی و درمانی، خدماتی و غیره استفاده می شود و موجب نظم دهی بیشتر به این فضا ها می گردد.

بنابراین آنچه که در استفاده از سایبان پارکینگ اداری اهمیت دارد، ایجاد فضایی مطمئن با کارایی بالا برای کارمندان و کارکنان این شرکت ها می باشد. یکی از دغدغه ها  و مشکلات کارمندان نبود جای پارک مناسب در محل کار است. این افراد ساعات طولانی را برای پیدا کردن جایی امن و مطمئن برای خودروی خود اتلاف می نمایند. اما با نصب سایبان پارکینگ اداری می توانیم مکانی به دور از عوامل آسیب زا و یا مشکلاتی نظیر به سرقت رفتن خودرو در محیط کار ایجاد نماییم.

علاوه بر آن با نصب سایبان پارکینگ اداری می توانیم به محیط کاری خود نظم و زیبایی بیشتری ببخشیم و از نگرانی ها و دغدغه های کارمندان و کارکنان شرکت بکاهیم. توصیه می گردد نصب این سایبان ها در بخش های ورودی یا خروجی های اصلی این مراکز ایجاد گردد تا دسترسی به آن برای همه یکسان و با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

ضرورت استفاده از سایبان پارکینگ اداری

از دیگر مشکلات افراد امروزه صرف زمانی طولانی برای پیدا کردن جای پارک مناسب به ویژه در مکان های عمومی است. عدم فضای کافی یا پر بودن پارکینگ ها در اکثر اوقات موجب می گردد تا خاطر این افراد مکدر شود و به فکر پارک خودروی خود در زیر تابش شدید خورشید باشند.

همین امر در طولانی مدت سبب آسیب رسانی جدی به خودرو ها می گردد اما با نصب سایبان اداری می توانیم این مشکل را حل کنیم. کارمندان و کارکنان مراکز مختلف همواره ساعاتی را پیش از ورود به محل کار صرف پیدا کردن فضای مناسب برای پارک خودروی خود می نمایند. همین امر سبب می گردد تا مشکلاتی نظیر عدم حضور به موقع در محل کار و یا آسیب رسانی به خودرو ها و به سرقت رفتن آن ها شود.

همچنین مشکلات و درگیری های لفظی برای جای پارک نیز یکی از دغدغه های شهروندان می باشد. امروزه در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، پارک ها، مدارس و بسیاری از مکان های این چنینی می توانیم از سایبان پارکینگ اداری استفاده کنیم. این سایبان ها با کمترین هزینه می تواند محیطی امن و مطمئن را برای پارک خودروی افراد به ویژه کارکنان و کارمندان این مراکز ایجاد کنند.سایبان پارکینگ نصب بسیار سریع و آسانی دارد و با قیمتی مناسب با پیشرفته ترین امکانات در محیطی مطمئن قرار می گیرد. برای ساخت این سایبان ها همواره از متریال هایی با پوشش های سبک و بسیار مقاوم مانند ورق های یو پی وی سی استفاده می شود.

 ویژگی های سایبان پارکینگ اداری

همواره یکی از سوالات افراد در هنگام انتخاب سایبان پارکینگ اداری این است که این سایبان چه کارایی در محیط دارد و دلیل استقبال افراد از این وسیله چیست؟ همان طور که پیش از این اشاره شد وسیله نقلیه با مواجهه در برابر عواملی چون تابش شدید نور خورشید و یا بارش های سنگین برف و تگرگ، همواره با آسیب های جدی رو به رو است. به منظور ممانعت از این عوامل آسیب زا و جلوگیری از رنگ پریدگی خودرو همواره افراد به سوی سایبان پارکینگ اداری روی آورده اند.

نبود فضای مناسب برای پارک خودرو در مراکز و اداره ها سبب گردیده است تا مدیران و مسئولان این شرکت ها به فکر چاره ای باشند. با نصب سایبان اداری می توانیم محیطی امن و مطمئن برای کارمندان و کارکنان شرکت فراهم آوریم تا همواره نگران به سرقت رسیدن یا آسیب رسانی جدی به خودرو نباشیم. علاوه بر آن  قرارگیری  خودرو ها در محیط هایی مانند زیر درختان نیز مناسب نیست زیرا ریختن فضولات پرندگان و یا شاخ و برگ درختان همواره خودرو را آلوده می کنند و موجب آسیب رسانی به بدنه خودرو ها می شوند.

دکمه بازگشت به بالا