استان ها

ساپینتو سرمربی جدید آپوئل قبرس+عکس

رسانه های قبرسی گزارش می دهند که ریکاردو ساپینتو به امضای قرارداد با آپوئل نیکوزیا نزدیک است.

به گزارش علم و فناوری آنا، kerkida.net گزارش داد که ریکاردو ساپینتو به عقد قرارداد با آپوئل نیکوزیا قبرس نزدیک شده است. این رسانه به آن موضوع اشاره می کند.
تکلیف کادر فنی آپوئل تا ساعاتی دیگر مشخص می شود و ساپینتو چهارشنبه در قبرس خواهد بود. او نوشت: دو مربی پرتغالی امسال در باشگاه با هم همکاری خواهند کرد. نونو مورایس، ملی پوش پرتغالی که سابقه بازی در آپوئل را دارد و سال ها در آکادمی این باشگاه کار کرده است، گمان می رود دستیار ساپینتو در این تیم باشد.

سا پینتو 50 ساله امسال برای باشگاه استقلال ایران کار می کند. با رسیدن تیم او به فینال جام حذفی، آنها به رتبه سوم نزدیک شدند.تعداد زیادی از جدول ها را بالا می برد و به بازیکنانش کمک می کند تا به طور منظم پیشرفت کنند.

ساپینتو سرمربی جدید آپوئل قبرس + عکس

ساپینتو سرمربی جدید آپوئل قبرس + عکس

این سایت با اشاره به حرکت هواداران استقلال در مسابقات با نساجی و ایجاد طرح های معرق تایید می کند که حرکت هواداران استقلال نشان از رضایت آنها از مربی در این فصل دارد. آپولو قبرس همان باشگاهی است که رضا گوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی در آن بازی می کرد. او در فصل 2018-2019 بازی کرد.

ساپینتو سرمربی جدید آپوئل قبرس + عکس
به گزارش آنا حجت کریمی که دوشنبه شب اعلام کرد، سرمربی استقلال در آخر هفته ادامه یا عدم ادامه را به استقلال اعلام می کند. اینجا را ببین) که حالا رسانه های قبرس از حضور این مربی در آپوئل خبر داده اند.

دکمه بازگشت به بالا