علمی و پزشکی

سانسورچی‌های شبکه‌های اجتماعی در معرض آسیب‌های روانی

این گروه از کارمندان محتوای بد را از پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک و تیک تاک حذف می کنند.

چنگیز هاکسوز، که به عنوان بازبینی محتوا برای شرکتی خارج از Telos International کار می کند، قرار است در مقابل یک هیئت دیجیتال بوندستاگ حاضر شود و شرایط کاری خود را در حین بررسی محتوای مخربی که از نظر روحی و جسمی به او آسیب می رساند، توضیح دهد.

Telos International یک ارائه دهنده خدمات نظارت بر محتوا برای شرکت های بزرگ فناوری از جمله فیس بوک است.

شبکه های اجتماعی مانند Meta و TikTok با هزاران ناظر در سراسر جهان کار می کنند که مسئول مسدود کردن محتوای مضر مانند پورنوگرافی کودکان و تصاویر خشونت آمیز برای کاربران هستند.

انتظار می‌رود Hacksaws طوماری را با امضای بیش از 300 بازبین محتوا در آلمان رونمایی کند و خواستار حمایت‌های قانونی جدید برای فعالان صنعت، از جمله بهبود دسترسی به خدمات سلامت روان، ممنوعیت توافق‌نامه‌های عدم افشا و افزایش حقوق و مزایا باشد.

او گفت: “من معتقدم که این شرکت حمایت کافی از سلامت روان را ارائه می دهد، اما اینطور نیست.” بیشتر هماهنگی ها در داخل شرکت انجام می شود. برون سپاری به غول های فناوری کمک می کند تا از مسئولیت های خود فرار کنند.

این در حالی است که متا به دلیل شرایط کاری مانیتورهای محتوا با فشار فزاینده ای مواجه است. در سال 2020، این شرکت 52 میلیون دلار به عنوان غرامت پرداخت کرد تا شکایتی را که توسط یک بازبین محتوای آمریکایی که از مشکل سلامت روانی طولانی مدت رنج می برد، تنظیم کند.

5858

نشر مطالب پزشکی

به طور خلاقانه و منسجم، مفاهیم علمی پزشکی را به زبانی ساده و قابل فهم برای همه تبدیل می‌کنم. هدفم این است که هر کسی بتواند به سرعت به دانش پزشکی دسترسی داشته باشد.
دکمه بازگشت به بالا