ساخت دستگاه پوشر خون برای احیای قلبی و ریوی بیماران

یک پمپ خون برای نجات قلب و ریه بیماران ایجاد کنید

این شرکت بر اساس دانش طراحی و تولید دستگاه های پزشکی و طراحی و تولید تمام محصولات است، با این شرکت در حال توسعه دستگاه های پمپاژ خون است که انتقال خون را سرعت می بخشد.

مسعود سروش، مدیر تولید این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، درباره جدیدترین محصول این شرکت گفت: پمپ یکی از محصولات ما است که یکپارچگی خون را تسریع می کند. «دستگاه کاملا دیجیتالی است، دستگاه مخصوصی به نام کاف انفوزیون فشار دارد که به وسیله لوله به دستگاه متصل می شود.

وی افزود: این دستگاه برای بیمارانی که دچار آسیب دیدگی و از دست دادن خون شدید هستند استفاده می شود و به بیماران مبتلا به فشار خون خون تزریق می شود و همچنین برای بیمارانی که نیاز به نجات قلب و ریه دارند استفاده می شود.

مدیر تولید این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: این محصول فاقد مدل داخلی است و تمامی محصولات ما مبتنی بر دانش بوده و فعالیت های شرکت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد.

سروش گفت: پمپ خون در مناطقی که کمبود دارد بسیار مفید است همچنین در اورژانس، بیمارستان ها، آمبولانس ها، هلال احمر و مراکز نظامی برای ورزش استفاده می شود.

وی گفت: در گذشته رگ های خونی با سرنگ های بزرگ و فشار خون بالا تزریق می شد، اما در این حالت گلبول های قرمز به بیماران مبتلا به فشار خون و به اصطلاح همولیز تزریق می شود. گلبول های قرمز در اثر انتقال خون، به اشتباه اتفاق افتاده و نتیجه این است که فقط یک مایع قرمز به بیمار تزریق می شود و لزوماً مؤثر نیست، اما در هنگام استفاده از این دستگاه می توان فشار را تا یک تنظیم کرد. میلی متر جیوه و خون به درستی منتقل می شود.

مدیر تولید این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: تمامی مواد اولیه این محصول بومی بوده و از طراحی تا تولید و تمامی مراحل کار توسط شرکت ما و قیمت تولید شده انجام می شود؟ دستگاه بین 20 تا 25 میلیون تومان است.

دکمه بازگشت به بالا