بین الملل

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آناتا از ناتان ، زنگ افتتاح مهد کودک و پسر بچه های دولت اسلامی آزاتور در دانشگاه ناتان به صدا درآمد.

بازگشایی زنگ مدرسه Nathans به صدا درآمد

در این مراسم همچنین مراسم دعای گل برای دانش آموزان جدید مدرسه سما برگزار می شود.

رئیس دانشگاه اسلامی آزتک ، شعبه ناتانز ، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: “از رزمندگان ، رزمندگان ، رزمندگان معلول ، رزمندگان جنگی که خانواده های بیمار خود را شناسایی کرده اند و از خط مقدم. تا تدارکات به پشت جبهه ، صادقانه و با تمام وجود

بازگشایی زنگ مدرسه Nathans به صدا درآمد

حسین بوخاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیتان برای ارائه خدمات به مردم نطنز در سال گذشته با فراهم آوردن زیرساخت ها و امکانات لازم جهت دریافت مجوز برای راه اندازی و راه اندازی اولین دبستان دخترانه در دبستان سما. “

سعی کنید توانایی خلاقانه و توانایی اجتماعی دانش آموزان را نشان دهید

وی تأکید کرد که مسئولان مدرسه سما با حمایت کامل دانشگاه مایلند از تلاش خود برای ارتقاء سطح تحصیلات و ظهور خلاقیت و توانایی اجتماعی دانش آموزان استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیتانس گفت: “اگر از ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیریم ، آموزش را مستقیماً آغاز خواهیم کرد.”

یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه اسلامی آزتک واحد ناتان اظهار داشت: این دانشگاه متعلق به مردم ناتان است و این وظیفه دانشگاه است که از منابع و منابع دانشگاه به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کند.

بوجاری گفت که دانشگاه اسلامی واحد آزاتان علاوه بر فعالیت های آموزشی مشترک ، مقطع کارشناسی ارشد در زمینه خدمات اولیه است و در آینده نزدیک دبیرستان ها را به کل خدمات خود اضافه می کند.

انتهای پیام / 4078/4117 /

دکمه بازگشت به بالا