عمومی

زمین در قیمت تمام شده مسکن ملی دخیل نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محبوب حیدری شامگاه دوشنبه در جلسه اداره مسکن در اردبیل، در طرح جهش مسکن، زمین به صورت رایگان و برای اجرای این طرح و هزینه آن تامین می شود. محاسبه نخواهد شد.

وی تایید کرد: متقاضیان مسکن تا 28 آبان ماه فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند. قیمت برای بهره مندی از مزایای طرح جهشی، تولید مسکن، اما می توان این مهلت را به تعویق انداخت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: افراد مستقر در واحدهای ادارات و سازمان ها با ارائه مدارک می توانند در این طرح ثبت نام کرده و از طرح جهشی تولید مسکن بهره مند شوند.

آقای حیدری افزود: در صورت وجود مشکل در این زمینه و ارائه شواهد، اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی پاسخگویی و ارائه خدمات مناسب و رضایت بخشی به مردم سازمان را دارد. این پروژه. “

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند می توانند با ارائه اجاره نامه پنج ساله و تمدید در این طرح ثبت نام و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

حیدری افزود: افراد ساکن در شهرهایی که به دلایل مختلف از آنجا به شهرهای دیگر منتقل شده اند می توانند در محل مبدا ثبت نام کنند و از این بابت مشکلی ندارند.

وی با رد شایعه قیمت زمین بر اساس قیمت مسکن، گفت: هیچ موردی وجود ندارد که نامزدی در اردبیل قیمتی داشته باشد، البته در برخی استان ها قیمت زمین بر اساس قیمت مسکن محاسبه می شود. “

حیدری ادامه داد: ریالی بابت زمین از متقاضی دریافت نکرده ایم و تاکنون هم در برنامه اقدام ملی و هم در جهش تولید، تامین زمین رایگان بوده و از این پس مشکلی وجود نخواهد داشت. در تأمین زمین.»

وی با اشاره به افزایش پرداختی مصالح مسکن توسط بانک های عامل خاطرنشان کرد: 150 میلیون واحد از طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل به 350 میلیون تومان و در سایر شهرها و روستاها به 250 میلیون تومان افزایش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مردم به شایعات مربوط به جهش در تولید مسکن توجه نکنند، بلکه از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی می توانند اطلاعات کسب کنند. فرآیند کار.

دکمه بازگشت به بالا