ورزشی

زمستان پرسپولیس از راه رسید! / بحران مالی در اردوی سرخ‌ها

طبق این گزارش شفافهفته هشتم جام حذفی فوتبال ایران برای پرسپولیس به پایان رسیده است و این باشگاه قادر به پرداخت تنها 10 درصد از قرارداد این بازیکن است. این امر باعث ناامیدی بازیکنان نیز شد و آنها به باشگاه اطلاع دادند كه طبق قرارداد هرچه سریعتر غرامت خود را پرداخت كنند.

پرسپولیس آسیا قبل از فینال 15 میلیارد تومان از دوران سمیعی و 13 میلیارد تومان از دوران رسول پناه وام گرفت تا علاوه بر مطالبات برانكو و دستیارانش ، مطالبات بازیکنان سال های گذشته را جبران كند. . مدیریت این باشگاه به امید پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا (و احتمالاً قهرمانی) برای جبران بدهی پس از دریافت پول از AFC ، پول جمع کرده است ، اما AFC به پرسپولیس گفت ، به دلیل تحریم های ایالات متحده قابل بازپرداخت نیست. .

سرمربی پرسپولیس که در حال حاضر با بحران خواسته بازیکنان روبرو است مجبور است تا 3 فوریه 500000 دلار به بودیمیر بپردازد و پس از آن باید 780،000 دلار غرامت آماده کنند. از کالدرون و دستیارانش. در همین حال ، تنها منبع درآمد پرسپولیس واسطه ای است که تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است و در پایان قرارداد سال اول (20 مه 1400) فرض بر این است که فردا 28 هزار پرداخت می شود. یک میلیون دلار دیگر که 15 میلیارد و 500 میلیون آن تا پایان سال 1999 پرداخت می شود. این بدان معناست که اگر پرسپولیس عنوان آسیایی خود را کسب نکند ، باید حداقل 60 میلیارد پوند برای داسون (برای کالدرون ، بودیمیر و 28 میلیارد دلار) برای این فصل هزینه کند و 90 درصد از قرارداد را پرداخت کند. از بازیکنان و کادر فنی ، اما فقط 28 میلیون نفر. خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا