علمی و پزشکی

زمان و مکان برگزاری کنگره رادیولوژی؛ حامی دکتردکتر

دکتر با حمایت کنگره رادیولوژی ایران در سال 1401: کنگره رادیولوژی ایران هر ساله پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر جهان است. همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی خارج از مجمع رادیولوژی ایران محل برگزاری آخرین دستاوردهای تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شده است. توسط شرکت داخلی یا نماینده شرکت بین المللی

از جمله فعالیت های علمی انجمن پرتوهای ایران می توان به کنگره سالانه مهم ترین آن یعنی کنگره رادیولوژی ایران که بزرگترین گردهمایی رادیولوژیست ها و سایر متخصصان علوم مرتبط با پرتو می باشد اشاره کرد.

زمان و مکان برگزاری کنگره تشعشعات؛  حامی دکتر

حامی کنگره رادیولوژی ایران 1401

دکتر دکتر به عنوان یکی از بازیگران صنعت سلامت الکترونیک کشور، علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و سلامت آنلاین، حضور خود را به عنوان حامی مالی کنگره امسال اعلام می کند.

دریافت نوبت پزشک، مشاوره پزشکی تلفنی و خدمات آزمایشگاهی از پزشکان و مراکز درمانی منتخب در سراسر کشور با DoctorDoctor. سامانه نوبت دهی پزشک و پزشکی با بیش از 15000 کلینیک و آزمایشگاه فعال، پاسخ سریع و آنلاین به نیازهای سلامتی شماست.

زمان و مکان برگزاری سی و هفتمین کنگره رادیولوژی

سی و هفتمین کنگره رادیولوژی ایران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود و برای اطلاع از تاریخ دقیق به لینک مراجعه فرمایید. کنگره رادیواکتیو ایران رجوع شود به

دکمه بازگشت به بالا