عمومی

زلزله تهران و آرامستان‌های جدید!

اشتباه نکنید، تنفر از قبرستان های اسلامی وجود دارد و من نمی دانم در مورد اخبار امروز شهرداری که نشان از بی تفاوتی تهران برای کاهش خطر زلزله در شهر دارد، چه بگویم.بزرگتر. تهران.

اولین مورد از اطلاعات مهم «به گفته حسین نظری، معاون خدمات شهری تهران، دو منطقه شرق و غرب تهران برای ساخت قبرستان جدید در حال بررسی است.

سپس بند اصلی خبر: «تنها دلیل ساخت قبرستان جدید در تهران تکمیل بهشت ​​زهرا نیست، بلکه تمرکززدایی بهشت ​​زهرا(س) است تا در صورت وقوع، ظرفیت لازم را داشته باشد. یک زلزله یا بحران دیگر.»

در مدیریت بلایا نگاه به چنین مکان هایی البته جدای از و پس از اجرای طرح بهسازی، کاهش خسارت، دوره های آموزشی و… حائز اهمیت است که رئیس واحد مدیریت بحران شهرستان باید بگوید: «مردم آمادگی لازم را داشته باشند. چادرهای زلزله زده «و حالا معاون شهردار تهران می گوید بیانیه بالا نشان دهنده تسلیم مردان در برابر زلزله است.

من تا به امروز هیچ شهرداری زلزله خیز یا حتی شهرداری ندیده ام، زلزله این کار را می کند من کشور را می شناسم و همیشه می خواهم همه چیز را برای بهبود شرایط امنیتی کشور تغییر دهم عزیز ما.

یعنی واقعاً 12 تا 14 میلیون نفر در تهران هستند و بهتر از آن، روابط خانوادگی این تعداد با کل کشور یعنی کل ایران چطور؟ چه کسی می خواهد مداخله کند و شهر را مسئول اعمالش کند!

* استاد نمونه کشوری در مهندسی سازه

مهندسی زلزله و مدیریت بحران

232323

دکمه بازگشت به بالا