عمومی

زرنگی تاج با آوردن کی‌روش

مهدی تاج با تمام وجود بار دیگر رئیس فدراسیون فوتبال شد و فوتبالیست ایرانی را بر عهده گرفت. او در وعده انتخاباتی خود گفته بود که برمی گردد و اکنون به وعده خود عمل می کند.

تاج با کی روش قرارداد امضا کرده و گزارش شده که او حکم اخراج اسکوچیچ را امضا کرده است تا سرمربی کروات بتواند جام جهانی را از خانه تماشا کند.

تاج با این گزینه دو هدف اصلی دارد.

کارلوس کی روش یکی از محبوب ترین مربیان خارجی در ایران است. او هشت سال سرمربی تیم ملی بود و با ایران در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد و در آسیا فقط به ژاپن باخت. روبروی کی روش; برانکو دیگر مربی خارجی محبوب ایران است که نتیجه درخشانش با پرسپولیس دل میلیون ها هوادار را به دست آورده است. اما از سوی دیگر اختلاف کی روش و برونکو دو قطب در فوتبال ایران ایجاد کرده است. اون موقع باید طرفدار کی روش باشید یا طرفدار برونکو.

حتی در آن زمان هواداران برونکو مقابل تیم ملی بودند و منتظر شکست کیروش بودند.

مهدی تاج به دلیل ماجرای ویلموتس و قرارداد با مربی و اتفاقاتی که پیش آمده طرفدار نیست اما با آوردن کی روش طیف هوادارانش پشت سر او خواهند بود و می تواند از آنها رضایت بگیرد. . کاری که او می خواهد انجام دهد.

از طرفی این روزها با حضور مجدد تاج در فدراسیون فوتبال همه از او شگفت زده شده اند اما حضور کیروش در تیم ملی و ماجرای این مربی می تواند بر بازیکن شماره یک سایه بیاندازد. مردان فدراسیون فوتبال و تمرکز بر مردان پرتغالی.

256 256

دکمه بازگشت به بالا