اجتماعی

زاکانی: اخراج آمریکا از منطقه حاصل خون شهید سلیمانی است

شهردار تهران گفت: ملت بومی بر اثر خون شهید سلیمانی و سایر شهدا ائتلافی برای بیرون راندن شیاطین از منطقه تشکیل دادند.

به گزارش سلام آنلاین، علیرضا زاکانی امشب در مراسم یادواره شهید سلیمانی در سالن همایش های برج میلاد با بیان اینکه زمانی که دین افیون خوانده شد، انقلاب اسلامی وارد عرصه شد، گفت: شرق و غرب اینگونه نمی توانند بایستند. . انفجار چراغ‌های انقلابی و تمام تلاش خود را کردند که چراغ را خاموش کنند، اما مکتب حاج قاسم نگذاشت دشمن به مقصد برسد.

وی افزود: مدرسه حاج قاسم مکتب کسی است که عبدالصالح الله است و مردم را دوست دارد و خود را وقف این امر ملی می کند. مدرسه حاج قاسم مدرسه ای است که از رهبری پیروی می کند و به مردم خدمت می کند. دشمنان می خواهند به نام اسلام محلی جنایت کنند اما مکتب حاج قاسم اجازه نمی دهد. جریانات ناب اسلامی در منطقه با همت حاج قاسم و با وحدت شیعه و سنی ایجاد شد و دشمن با جریانات واقعیت شکست خورد.

زاکانی همچنین بر ادامه راه شهید سلیمانی تاکید کرد و تصریح کرد: شهدا برای همیشه چون خورشید می درخشند، ثمره خون شهید سلیمانی و سایر شهدا این است که ملت های متحد دیو اعظم را از منطقه بیرون کنند. .

شهردار تهران خاطرنشان کرد: خون حاج قاسم و شریک زندگی اش راه شکوفایی جامعه بشری را تسهیل می کند. برای ادامه راه باید بر پرچم شهدا بایستیم. راه آمریکا شکست خواهد خورد و پرچم های خداوند متعال بر کاخ های جهان افراشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا